15 بهمن 1402

چرا قبرس شمالی باید مقصد مهاجرتی بعدی شما باشد؟ دلایل و مزایا

27 دفعه

این روزها بسیاری از افرادی که به مهاجرت کردن فکر می‌کنند، قبرس شمالی را به‌عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌نمایند. این افراد به خوبی می‌دانند که قبرس شمالی چه مزایایی برای زندگی در جایی دور از مرزهای میهن آن‌ها دارد. طبیعتاً اگر قرار است به هر دلیلی از خاک میهن خود دور شوید، بهتر است یک مقصد ایده‌آل را برای زندگی، کار و تحصیل انتخاب نمایید. مهاجرت به قبرس شمالی همان برنامه مهاجرتی ایده‌آل است که می‌تواند شما را به اهدافتان برساند. برای اینکه بتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید، می‌توانید از طریق خرید ملک در قبرس شمالی، سرمایه‌گذاری و راه‌های دیگر اقدام کنید. با ما همراه باشید تا دلایل مهاجرت به قبرس شمالی و مزایای خرید ملک در این کشور را موردبررسی قرار دهیم.

مهاجرت به قبرس شمالی  2

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی

قبرس شمالی یک کشور توسعه‌یافته مهاجرپذیر و توریستی است که هرساله تعداد زیادی از ایرانیان با روش‌های مختلف به این کشور مهاجرت می‌کنند. اخذ اقامت این کشور به روش‌های مختلف تقریباً به‌راحتی انجام می‌شود. شما می‌توانید از طریق دریافت ویزای کار و تحصیل، سرمایه‌گذاری و یا خرید ملک در قبرس شمالی، اقامت این کشور را دریافت کنید. آنچه بر مزایای مهاجرت به این کشور افزوده است، شرایط ایده‌آلی است که بر کیفیت زندگی شما می‌افزاید. مزایای زندگی در این کشور به‌قدری زیاد است که می‌توان آن را بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت دانست.

از مزایای مهاجرت به این کشور می‌توان به امنیت بالای آن، موقعیت‌های ایده‌آل برای راه‌اندازی کسب‌وکار، ثبت شرکت و غیره، کیفیت بالای زندگی ازلحاظ مسائل بهداشتی و جنبه‌های درمانی، شرایط مناسب برای دورکاری و فریلنسری، اقتصاد رو به رشد قوی، جنبه‌های زیبایی و جاذبه‌های گردشگری قبرس شمالی، مالیات پایین برای کسب‌وکارها، بازار کار ایده‌آل، داشتن شرایط مناسب برای گرفتن ویزای شنگن، امکان تحصیل ارزان بدون نیاز به مدرک زبان در بهترین دانشگاه‌های این کشور، هزینه زندگی پایین و مزایایی از این قبیل اشاره کرد.

راه‌های مهاجرت به قبرس شمالی

مزایایی که برشمردیم درواقع ایده‌آل‌ترین شرایط برای زندگی در هر کشوری است. با توجه به اینکه قبرس شمالی از بهترین موقعیت برای زندگی، کار و تحصیل برخوردار است، می‌توانید با فراهم ساختن یک زندگی آرام در این کشور سختی‌های دوری از وطن را تحمل کنید. اهمیت و مزایای مهاجرت به قبرس شمالی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. آنچه دراین‌بین موردتوجه قرار می‌گیرد، روش‌های مهاجرت و اخذ اقامت این کشور است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

مهاجرت به قبرس شمالی  1

خرید ملک در قبرس شمالی

وقتی به دنبال خرید ملک در این کشور هستید، باید موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌های مکانی آن را بشناسید. شرایط ایده‌آل خرید املاک در این کشور برای ایجاد یک سرمایه‌گذاری مطمئن با سود بالا همان هدفی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. مهم‌ترین مزیت خرید ملک در قبرس شمالی اخذ اقامت آن به ساده‌ترین شکل ممکن است. شما می‌توانید با انتخاب یک ملک مناسب و پرداخت حداقل ۳۰ درصد از ارزش کلی ملک، اقامت این کشور را دریافت کنید. با توجه به اینکه شما می‌توانید با قیمت‌های بسیار مناسب، ملکی را خریداری کنید، نیازی به سرمایه هنگفت نخواهید داشت. به‌علاوه اینکه رشد قیمت ۱۵ تا ۲۰ درصدی املاک به‌صورت سالانه یک سرمایه‌گذاری مطمئن را برای شما رقم خواهد زد. شما می‌توانید با همان هزینه‌ای که برای خرید ملک در ایران نیاز دارید، یک ملک مناسب را در قبرس شمالی خریداری کنید.

راهنمای خرید ملک در قبرس شمالی

شما می‌توانید از طریق ویزای توریستی به قبرس شمالی سفرکرده و از املاک مختلف آن در شهرهای گوناگون دیدن کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید انتخاب بهتری در خرید املاک داشته باشید. دراین‌بین خدمات مشاوره یک مؤسسه حقوقی معتبر می‌تواند در خرید ملک به شما کمک کند. شرکت سرمایه‌ گذاری بازرگان، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. باوجوداینکه رشد سالانه قیمت املاک در قبرس شمالی دیده می‌شود، اما بازار املاک و مستغلات این کشور در طول سال نوسان زیادی ندارد. برای بستن قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی، می‌توانید ۳۰ درصد مبلغ ملک را پرداخت کرده و مابقی را طی ۱ تا ۷ سال به‌صورت اقساط بدون بهره پرداخت نمایید. درصورتی‌که استطاعت مالی کافی برای پرداخت اولیه را نداشته باشید، می‌توانید جهت اخذ وام در این کشور اقدام کنید. بهتر است هنگام خرید ملک در این کشور از شرایط سند آن اطمینان داشته باشید. شرکت سرمایه‌ گذاری بازرگان می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

مهاجرت به قبرس شمالی  3

سرمایه‌ گذاری در قبرس شمالی

هدف بسیاری از افراد، از سرمایه‌گذاری در این کشور، صرفاً اخذ اقامت یا مهاجرت نیست. با توجه به اینکه قبرس شمالی از اقتصاد رو به رشد عالی و پتانسیل بالا در جذب سرمایه‌گذاران خارجی برخوردار است، می‌تواند بهترین مقصد برای سرمایه‌گذاری پرسود شما باشد. شما می‌توانید با وارد کردن سرمایه به این کشور از طریق خرید ملک، منافع اقتصادی خود را دنبال کنید. لازم است بدانید برای سرمایه‌ گذاری در قبرس شمالی صرفاً به ثبت شرکت و راه‌اندازی آن نیازی نیست، بلکه خرید یک ملک مناسب می‌تواند زمینه‌ساز یک سرمایه‌گذاری پول‌ساز برای شما باشد. قبرس شمالی به دلیل نزدیکی به دریای مدیترانه از چشم‌اندازهای طبیعی زیادی برخوردار است. با توجه به اینکه این کشور به‌عنوان مقصد گردشگری جهان شناخته می‌شود، سالانه پذیرای توریست‌های زیادی است که برای اقامت چندروزه خود به اجاره املاک نیاز دارند. شما می‌توانید ضمن خرید یک ملک مناسب و حفظ سرمایه اولیه خود، یک منبع درآمدزایی فوق‌العاده از طریق اجاره ملک به توریست‌ها داشته باشید.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع به مزایای مهاجرت به قبرس شمالی صحبت کردیم و ضمن بررسی دلایل انتخاب این کشور به‌عنوان بهترین مقصد مهاجرتی، راه‌های اخذ اقامت و مهاجرت به این کشور را موردبررسی قرار دادیم. شما می‌توانید از طریق خرید ملک در قبرس شمالی یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود را در یک کشور خارجی داشته باشید. به‌علاوه اینکه می‌توانید از این طریق به‌راحتی اقامت این کشور را دریافت کرده و در یک قدمی ویزای شنگن قرار بگیرید. برای اینکه بتوانید اطلاعات لازم در رابطه با شرایط اقامت، شرکت‌های فروش ویلا، بهترین و معتبرترین مشاورین املاک، ویزای توریستی و هر آنچه مربوط به مهاجرت به قبرس شمالی است را به‌دست آورید، می‌توانید به شرکت سرمایه‌ گذاری بازرگان مراجعه کنید.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 15 بهمن 1402 16:55