28 اسفند 1402

راهنمای صفر تا صد رزرو وقت سفارت اسپانیا از BLS

22 دفعه

 رزرو وقت سفارت اسپانیا اولین اقدامی است که باید برای دریافت ویزا انجام دهید. گرفتن نوبت سفارت به صورت آنلاین و از طریق کارگزاری BLS امکان پذیر است.

راهنمای صفر تا صد رزرو وقت سفارت اسپانیا از BLS

سفر به اسپانیا، مانند هر سفر خارجی دیگر، پیش از هر چیز مستلزم اخذ ویزا و تأیید مدارک توسط سفارت است. از این رو گرفتن وقت سفارت اسپانیا یکی از اولین کارهایی است که هر متقاضی ویزا باید در اولویت قرار دهد. گاهی رزرو وقت سفارت بسیار چالش برانگیز به نظر می‌رسد، زیرا فرآیند خاص و گاهاً پیچیده‌ای دارد. با این حال لازم است در نظر بگیرید که اگر در مسیر درست حرکت کنید، رزرو وقت و در ادامه آن گرفتن ویزای اسپانیا، بدون هیچ مشکل و در کمترین زمان، امکان پذیر خواهد بود. در ادامه یک راهنمای جامع و ساده در این باره ارائه خواهد شد تا بتوانید بدون دردسر برای دریافت وقت سفارت اسپانیا اقدام کنید و مقدمات سفر خود را به این کشور زیبا و منحصر به فرد، فراهم آورید.

رزرو وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

چرا باید پیش از سفر، از سفارت اسپانیا وقت بگیرید؟

اسپانیا یکی از جذاب‌ترین مقصدها برای مسافران خارجی و خصوصاً گردشگران است. این کشور دوست داشتنی هر سال میزبان افراد زیادی است که برای گردش، تحصیل، کار و... اسپانیا را انتخاب می‌کنند. به طور کلی باید بدانید گرفتن وقت اسپانیا برای همه افرادی که با شرایط زیر برنامه یک سفر اروپایی را دارند، الزامی است:

  • افرادی که به عنوان مقصد اول سفر ترکیبی خود قرار است وارد اسپانیا شوند.
  • افرادی که در تمام طول مدت سفر خود به اروپا، بیشترین زمان را در اسپانیا اقامت دارند.
  • افرادی که اسپانیا را به عنوان مقصد اصلی سفر خود انتخاب کرده‌اند.

اگر در هر یک از گروه‌های بالا قرار می‌گیرید، لازم است هر چه سریع‌تر برای گرفتن وقت و اخذ ویزای اسپانیا اقدام کنید تا سفری آسان و دلپذیر داشته باشید.

برای اطلاع از نحوه اخذ ویزای تضمینی اسپانیا مقاله وقت سفارت اسپانیا را مطالعه نمایید 

رزرو وقت سفارت کشور اسپانیا: آنلاین یا حضوری؟

خوشبختانه این روزها بخش بزرگی از کارهای مربوط به اخذ ویزا، به طور آنلاین انجام می‌شود، از جمله رزرو وقت سفارت اسپانیا. بدین منظور سفارت اسپانیا کارگزاری BLS را برای تعیین وقت در نظر گرفته است. با ورود به وبسایت این کارگزاری می‌توانید به آسانی وقت سفارت بگیرید و در زمان مقرر شده، برای ارائه مدارک مربوط به ویزا آماده شوید.

برای گرفتن وقت سفارت اسپانیا به چه مدارکی نیاز خواهید داشت؟

آماده سازی مدارک یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید برای اخذ ویزای سفارت انجام دهید. البته در زمان تعیین وقت، به مدارک خاصی نیاز نخواهید داشت. تنها کافیست اطلاعات هویتی خود را به درستی وارد کنید و ترجیحاً اسکن صفحه اول پاسپورت خود را نیز از قبل آماده کرده باشید. تنها با همین موارد می‌توانید به طور اینترنتی وقت سفارت را رزرو کنید.

هر چند رزرو وقت سفارت اسپانیا به مدارک زیادی نیاز ندارد، اما لازم است از قبل مدارکی را که باید در مراجعه حضوری به کارگزاری ارائه دهید، آماده و تکمیل کرده باشید. مهم‌ترین این مدارک عبارتند از:

  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • پاسپورت با اعتبار کافی
  • دو قطعه عکس مناسب
  • مدارک مربوط به تمکن مالی، اعم از گردش حساب
  • واچر هتل
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتی برای تمام طول سفر
  • گواهی اشتغال به کار یا تحصیل
  • نامه تأیید رزرو وقت سفارت
  • برنامه کامل و دقیق سفر
  • رسید مربوط به پرداخت هزینه ویزا

راهنمای رزرو وقت سفارت اسپانیا

ویزای اسپانیا

چگونه وقت سفارت اسپانیا بگیریم؟ (راهنمای رزرو وقت)

برای رزرو وقت سفارت اسپانیا ابتدا باید وارد وبسایت https://spainvisa-iran.com/persian/index.php شوید. در صفحه اول، روی گزینه "رزرو وقت مصاحبه حضوری" کلیک نمایید. در ادامه به صفحه‌ای دیگر هدایت خواهید شد که در آن لازم است اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • انتخاب مرکز سفارت (تهران را انتخاب کنید)
  • انتخاب نوع وقت سفارت (Regular و VIP)
  • شماره موبایل
  • ایمیل

در ادامه کد تأیید به ایمیل شما ارسال خواهد شد. بعد از وارد کردن کد، روی گزینه continue کلیک کنید. در این مرحله وارد صفحه‌ای خواهید شد که شرایط رزرو وقت سفارت اسپانیا را به طور کامل توضیح داده است. بعد از مطالعه این شرایط، گزینه سبز رنگ پایین صفحه را انتخاب کنید تا به صفحه انتخاب تاریخ و زمان هدایت شوید. در این مرحله می‌توانید زمان مناسبی را برای مراجعه حضوری به سفارت انتخاب نمایید. در ادامه اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، نوع ویزا، تاریخ تولد، شماره موبایل، ملیت، شماره پاسپورت، تاریخ اعتبار پاسپورت و... از شما درخواست می‌شود. در انتها این امکان را دارید تا برای برخی از خدمات اضافی مانند عکس، اطلاع رسانی پیامکی، بیمه و... نیز درخواست خود را ثبت کنید. هنگامی که تمام اطلاعات به طور کامل وارد گردد، با کلیک روی گزینه Submit، نامه تأیید رزرو وقت برای شما صادر می‌شود.

منظور از وقت سفارت اسپانیا فوری چیست؟

وقت سفارت اسپانیا به دو صورت عادی و فوری در دسترس است. در حالت عادی معمولاً می‌توانید برای یک هفته بعد نوبت بگیرید. البته این مدت زمان به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به عنوان مثال در زمان‌هایی از سال که تقاضای سفر به اسپانیا افزایش پیدا می‌کند، ممکن است وقت عادی بیشتر از یک هفته زمان ببرد. با این حال اگر به هر دلیلی نیاز دارید در مدت زمانی بسیار کوتاه برای اخذ ویزا به سفارت اسپانیا مراجعه کنید، می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر، وقت فوری (24 ساعته) بگیرید و از خدمات VIP کارگزاری BLS استفاده نمایید.

توجه داشته باشید، گرفتن وقت فوری به این معناست که باید از قبل تمام مدارک شما آماده و ترجمه شده باشد.

یک میان‌بر مطمئن برای گرفتن وقت سفارت اسپانیا

گرفتن وقت سفارت ممکن است یکی از پراسترس‌ترین بخش‌های کار باشد. خصوصاً در روزهایی که سفارت شلوغ است، این فرآیند پیچیده‌تر می‌شود. از آنجایی که مرحله تأیید ویزا نیز به خودی خود زمان‌بر است، به تأخیر افتادن وقت سفارت اسپانیا دردسرهایی به دنبال دارد. در چنین شرایطی پیشنهاد می‌شود برای رزرو وقت از یک مجموعه معتبر و باسابقه مانند ویزا 21 کمک بگیرید.

سفر به اسپانیا

در دفتر خدمات مهاجرتی ویزا 21، کارشناسان حرفه‌ای، با توجه به تجربه چندین ساله خود در امر گرفتن ویزا، می‌توانند تمام مراحل کار، از قبیل رزرو وقت، آماده سازی مدارک و درخواست ویزا را با دقت بالا برای شما انجام دهند. فراموش نکنید، حتی یک نقص کوچک در مدارک می‌تواند احتمال ریجکتی ویزا را افزایش دهد. به همین دلیل انجام دقیق و صحیح تمام فرآیند اخذ وقت سفارت اسپانیا و درخواست ویزا، از اهمیت بالایی برخوردار است. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با خدمات ویزا 21، با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 28 اسفند 1402 07:30