21 بهمن 1402

بهترین راه های رفتن به فرودگاه امام (از ارزان ترین تا سریع ترین روش)

61 دفعه

فرودگاه امام خمینی، یکی از مهم‌ترین و بزرگ ترین پایانه هوایی در ایران می باشد که با بیش از 200 هزار پرواز در روز، بیشترین پرواز های خارج از ایران را انجام می دهد. مسافرانی که پروازشان از طریق فرودگاه امام است، باید 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند و فرودگاه نیز در 30 کیلومتری تهران، در اتوبان تهران_قم قرار دارد و با ترافیک سنگینی و همیشگی که در سطح شهر وجود دارد، باید سریع ترین و بهترین راه را برای رسیدن به فرودگاه امام انتخاب کرد. در این مطلب قصد داریم بهترین راه های رفتن به فرودگاه امام را به شما معرفی کنیم.

تاکسی فرودگاه امام خمینی

یکی از بهترین راه های رفتن به فرودگاه امام, اگر به دنبال راهی بدون دردسر و راحت برای رسیدن به فرودگاه امام هستید، تاکسی فرودگاه امام خمینی بهترین گزینه است. مهم نیست پرواز شما در چه زمانی باشد، می توانید بدون نگرانی در هر ساعت از شبانه روز، به صورت تلفنی و یا آنلاین، به راحتی تاکسی خبر کنید. برای افرادی که چمدان های زیادی با خود حمل می کنند، تاکسی مناسب ترین گزینه برای رسیدن به فرودگاه امام است. یکی از بهترین سرویس هایی که می توانید از آن تاکسی تهیه کنید، تاکسی فرودگاه امام خمینی است. تاکسی فرودگاه امام خمینی با ارائه خدماتی همچون:

ارائه سرویس از تهران به فرودگاه امام
دارای بروز ترین ماشین ها
مجهز به سیستم  GPS
استفاده از رانندگان مجرب و آموزش دیده و آشنا به تمامی مسیرها
ارائه خدمات به شرکت های طرف قرارداد در اولویت و انجام سرویس بدون تاخیر

تاکسی فرودگاه امام خمینی برای راحتی حال مسافران، سیستم تاکسیرانی فرودگاه ( تاکسی فرودگاه امام )در تمامی ساعات شبانه روز و با استفاده از مدرن ترین خودروهای روز دنیا و با بالاترین امنیت اقدام به ارائه سرویس به سراسر کشور می نماید. مسافرین محترم می توانند به محض خروج از سالن ترمینال نسبت به دریافت تاکسی مورد نظر اقدام نمایند.

 taxi

مترو

یکی دیگر راه های رفتن به فرودگاه امام و همچنین سریع ترین و ارزان ترین راه های رسیدن به فرودگاه امام، مترو است. شما می توانید با کمترین هزینه ممکن و با زمان کم با استفاده از مترو، به راحتی به فرودگاه امام برسید. مسیر خط مورد نظر در مترو به این صورت است:

خود را به خط یک مترو تهران رسانده، به سمت نمایشگاه شهر آفتاب رفته و دو ایستگاه بعد، در فرودگاه امام پیدا شوید. فرودگاه امام بین ایستگاه واوان و شهر پرند قرار دارد.

نکته ای که قبل از استفاده و جا به جایی با مترو باید لحاط کنید، شلوغی مترو است. اگر چمدان زیادی را با خود حمل می کنید، جا به جایی می تواند بسیار سخت و دشوار شود. ولی اگر سبک سفر می کنید، و یا هر یک از اعضاء چمدان خود را حمل کند، مترو بهترین انتخاب برای جا به جایی است.

از مسیر های دیگر مترو برای رسیدن به فردوگاه امام شامله:

خط دو (ایستگاه امام خمینی)
خط سه (ایستگاه شهید بهشتی)
خط چهارم (ایستگاه دروازه دولت
خط ششم ( ایستگاه هفت تیر)
خط هفتم ( ایتسگاه مولوی)

مترو فرودگاه امام

اتوبوس( ارزان ترین مسیر به فرودگاه امام)

اتوبوس یکی از ارزان ترین راه های رفتن به فرودگاه امام و اگر می خواهید با کم ترین هزینه ممکن به فرودگاه امام برسید، می توانید از اتوبوس هایی که به سمت فردوگاه امام در حرکت هستن استفاده کنید. برای رسیدن به فرودگاه امام با اتوبوس، ابتدا رو به روی ترمینال چهارم در فرودگاه مهر آباد، سوار اتوبوس شوید و سپس به سمت فرودگاه امام حرکت کنید. توجه داشته باشید، اگر قصد دارید تا از اتوبوس استفاده کنید، بهتر است برای اینکه به تاخیر نخورید، از قبل بلیط خود را تهیه کنید و یک ساعت زود تر از برنامه زمانی خود در ایستگاه حاضر شوید، اتوبوس های این مسیر، هر 1 ساعت مسافر سوار کرده و به مقصد می رسانند.

اگر قصد دارید تا از اتوبوس استفاده کنید، بهتر است قبل از هر چیزی بلیط خود را تهیه کنید و یک ساعت زود تر برنامه زمانی خود در ایستگاه حاضر شوید

ماشین شخصی

نکته مثبت استفاده از ماشین شخصی برای رسیدن به فرودگاه امام، داشتن مدیریت و زمان حرکت به دست خود است. هر تعداد چمدانی که دارید، نیازی به نگرانی زمانی و یا هزینه ای برای چمدان های خود ندارید و به راحتی می توانید هر تعداد چمدانی را که مد نظر دارید با ماشین شخصی حمل کنید. حتی پس از رفتن به مسافرت، می توانید ماشین خود را در پارکینگ های مخصوص فردوگاه امام پارک کنید و هر زمان که برگشتید، بدون معطلی و نگرانی از سرقت، سوار ماشین شخصی خود شوید به خانه بازگردید. البته، چالش اصلی رسیدن با ماشین شخصی به فرودگاه، ترافیک است. مانند مترو و یا اتوبوس دیگر نمی توانید از خطوط مخصوص استفاده کنید و این شاید بزرگ ترین چالش برای رسیدن به فرودگاه با ماشین شخصی است.

نکته دیگری که باید لحاظ کنید. مسیریابی درست به مقصد است. می توانید از مسیریاب های آنلاین نیز استفاده کنید، ولی با این حال اگر از قبل با مسیر آشنا نباشید و یا اصلا ساکن تهران نباشید، ممکن است حتی با مسیریاب های آنلاین نیز تاخیر کرده و پرواز خود را از دست بدهید.

بهترین راه های رفتن به فرودگاه امام و سریع ترین راه

سریع رسیدن، الویت هر مسافری است. اگر می خواهید بدون معطلی، سریع، راحت و امن به فرودگاه برسید، تاکسی ها بهترین انتخاب است. اگر شرایط داشتن ماشین شخصی را ندارید، تعدا چمدان زیادی دارید و می خواهدی با خیال آسوده به فردوگاه امام برسید، تاکسی بهترین گزینه برای شما است.

آخرین ویرایش در شنبه, 21 بهمن 1402 16:00