05 اسفند 1402

لیست برترین جراحان بینی گوشتی ایران

42 دفعه

جراح بینی فوق گوشتی ، یکی از متخصصین جراحی پلاستیک است که در زمینه اصلاح شکل و اندازه بینی‌هایی که دارای بافت گوشتی بیش از حد هستند، فعالیت می‌کند. این جراحان با استفاده از تکنیک‌های مختلف، مانند جراحی رینوپلاستی ، بافت‌های بیش از حد را اصلاح کرده و بینی را به شکل و اندازه‌ای مطلوب تغییر می‌دهند. هدف آنها ایجاد یک بینی هماهنگ و زیبا با سایر ویژگی‌های صورت است، در حالی که عملکرد تنفسی بینی نیز حفظ می‌شود.

جراح بینی فوق گوشتی

  • دکتر بهرام بادامچی ، متخصص گوش، حلق، و بینی، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران است. وی از جمله اولین پزشکان در ایران است که تجربیات گسترده‌ای در زمینه آندوسکوپی و پولیپ بینی دارد. با بیش از ۳۰۰۰ عمل جراحی رینوپلاستی و جراحی پلاستیک بینی مخصوصا بینی گوشتی در کارنامه‌اش، عضو انجمن رینولوژی ایران و انجمن تحقیقات رینولوژی محسوب می‌شود. او با شرکت در کنفرانس‌ها و کنگره‌های بین‌المللی در ایران و اروپا از جدیدترین روش‌های جراحی در این زمینه بهره می‌برد تا رضایت بیماران را با حفظ عملکرد طبیعی عضو تضمین کند. دکتر بادامچی ۷ سال را در مناطق محروم کار کرده و سابقه کار در بیمارستان‌های مختلف از جمله بیمارستان‌های بهمن، ابن‌سینا، و ۵۰۱ ارتش را دارا است. مطب دکتر بادامچی مجهز به تجهیزات پیشرفته‌ای از جمله سیستم‌های آندوسکوپی بینی و دستگاه شیور است.
  • دکتر بشارتی زاده، عضو انجمن جراحی پلاستیک صورت اروپا است. وی فارغ‌التحصیل دوره پزشکی عمومی با رتبه ممتاز و رتبه دوم در آزمون دستیاری جراحی گوش، حلق، و بینی دانشگاه علوم پزشکی اهواز می‌باشد. دوره‌های تکمیلی جراحی پلاستیک بینی و صورت را در امریکا گذرانده و در کنگره‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی حضور فعال داشته است. زمینه اصلی فعالیت ایشان در جراحی بینی و صورت و جراحی ترمیمی بینی و همچنین جوانسازی صورت می‌باشد. دکتر بشارتی زاده تأکید دارد که در جراحی بینی، هدف صرفاً ایجاد "بینی زیبا" نبوده و بلکه هدف ایجاد "صورت زیباتر" است.
  • دکتر امین آمالی، متخصص گوش، حلق، و بینی، جراحی زیبایی بینی و صورت، و جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشد و دوره تکمیلی خود را در دانشگاه استنفورد آمریکا گذرانده است. دکتر آمالی دارای سابقه ۱۵۰۰۰ عمل جراحی زیبایی و درمانی موفق می‌باشد و یکی از چهره‌های برجسته در زمینه جراحی زیبایی بینی و صورت در تهران است. وی به عنوان عضو کمیته‌های علمی و اجرایی کنگره‌های مختلف فعالیت دارد و بیش از ۷۰ مقاله بین‌المللی منتشر کرده است.
  • دکتر حسین مرادیان یکی از بهترین جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی در استان فارس، شهر شیراز هستند و تجربه بیش از ۱۰۰ عمل بینی موفق را دارا می باشند. ایشان در همایش و کنگره های مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و با آگاهی از علم روز و تکنیک های نوین، جراحی بینی را انجام می دهند.
    5.    دکتر محمد صوفی زاده فارغ التحصیل دانشگاه پهلوی، از شعب دانشگاه پنسیلوانیا در ایران هستند و ایشان تقریباً در تمام آزمون ها جزو رتبه های برتر کشور بودند.این پزشک حاذق و صاحب تجربه پس از تکمیل دوره تحصیل خود، سال ها بعنوان پزشک داخلی به مداوای بیماران مشغول به فعالیت بوده و خدمات خود را در بخش اورژانس داخلی، قلب و کودکان ارائه می دادند. در دوره جنگ تحمیلی نیز بعنوان یک پزشک متعهد در خط مقدم، در عملیات های مختلف، وظیفه خطیر مداوای مجروحان جنگی را بر عهده گرفته بودند.دکتر صوفی زاده، تحصیلات خود را در رشته تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن ادامه داده و دوره تحصیل شان را در دانشگاه تهران به پایان رساندند.سپس با کسب بورد تخصصی، بعنوان هیات علمی دانشگاه پزشکی لرستان به فعالیت خود ادامه دادند و بعد از انتقالی گرفتن به تهران، در فیلد جراحی پلاستیک بینی و صورت، به کار خود ادامه دادند.دکتر صوفی زاده با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه طبابت و حدود سه دهه سابقه فعالیت در شاخه تخصصی جراحی بینی و صورت، جزو جراحان به نام و چهره های شناخته شده و پیشکسوت در این حوزه محسوب می شوند و آمار بیش از 26000 جراحی زیبایی خصوصاً عمل بینی را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند.
  • 6.    دکتر عطاالله حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران و همینطور عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران ، انجمن جراحان پلاستیک بین المللی (ISAPS) و انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASAPS) هستند. دکتر حیدری با تجربه و رزومه کاری درخشان سال هاست در حوزه زیبایی فعالیت می کنند و به ارائه خدمات مشغول هستند. زیباجویان عزیزی که تمایل به انجام انواع خدمات و جراحی های زیبایی و پلاستیک دارند، می توانند برای انجام پروتز سینه ، ابدومینوپلاستی ،لیپوماتیک ، یا انواع جراحی های بینی به دکتر حیدری مراجعه کنند و از حصول نتیجه دلخواه اطمینان داشته باشند. انتخاب جراح خوب و ماهر که علاوه بر تخصص کافی، اخلاق حرفه ای بالایی هم داشته باشد، کار راحتی نیست و حساسیت بالایی دارد، چرا که این سبک جراحی ها دقت بالایی می طلبند. جناب دکتر حیدری از اول مسیر و در طی سفر زیبایی شما همواره کنار شما بوده و تا رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه در کنار شما خواهد بود. رضایت و خشنودی مراجعان سابق ایشان گویای همه چیز هست. می توانید در بخش گالری تصاویر و ویدیوی سایت و همچنین کانال آپارات و صفحات مجازی دکتر، نمونه کارهای مختلف جراحی را مشاهده کرده و با خیال راحت برای جراحی آینده خود تصمیم بگیرید

 وب سایت : www.doctor-badamchi.com