23 آذر 1402

نگاهی به هتل های 5 ستاره کیش که رو به دریا هستند

127 دفعه

جزیره کیش با داشتن بهترین و زیباترین سواحل یکی از مقاصد بکر و بی نظیر برای مسافران است. اکثر افرادی که به این جزیره سفر می کنند ترجیح می دهند تا در هتل های 5 ستاره نزدیک دریا کیش اقامت داشته باشند. ما در این مطلب امکانات و جزئیات مربوط به هتل ۵ ستاره کیش را عنوان می کنیم.

بهترین هتل های 5 ستاره رو به دریا کیش کدامند؟

هتل هایی که در کیش 5 ستاره هستند، زیاد است اما هر کدام از این هتل ها وجه تمایزاتی با یکدیگر دارند. عموما یکی از مواردی که همه مسافران برای رزرو هتل در نظر می‌گیرند، ویو و منظره اتاق های هتل است. هتل هایی که در جزیره کیش 5 ستاره هستند و ویو رو به دریا دارند مسافران بیشتری را به خود جذب می کنند. در قسمت ذیل نام هتل های 5 ستاره رو به دریا کیش را نام می بریم.

  • هتل ترنج کیش
  • هتل امیرکبیر کیش
  • هتل داریوش کیش
  • هتل ویدا کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل شایان کیش

بررسی امکانات و موقعیت هتل 5 ستاره ترنج کیش

هتل ترنج کیش یک هتل فوق العاده شیک و منحصر به فرد در ایران است و از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود. این هتل دارای اقامتگاه های چوبی بسیار شیک و مجهزی است که به صورت یک ترنج بر روی آب ساخته شده اند. نوع طراحی به خصوص و لوکیشنی که این هتل در آن قرار دارد چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. اتاق های این مجموعه دارای سه نمای مختلف شامل، ویو رو به دریا، نمای رو به دریا هنگام غروب آفتاب و ویو رو به ترنج ها می باشد.

با اقامت در هر کدام از اتاق های هتل ترنج کیش می توانید به ویو دریا اشراف داشته باشید. تماشای دریا و قدم زدن در این محیط احساس آرامش بخشی را در افراد ایجاد می کند.

یکی از ویژگی های جالب اتاق های هتل ترنج وجود یک قاب شیشه ای در کف همه واحداست که دریا و موجودات درون آن را به نمایش می گذارد. این مجموعه دارای دو رستوران با غذاهای بسیار متنوع می باشد و برای استراحت محیط بسیار مناسبی است. برای رزرو اقامت در هتل 5 ستاره کیش می توانید به صورت آنلاین از وب سایت بوکینگ اقدام کنید.

رزرو بهترین هتل های 5 ستاره کیش

نحوه رزرو هتل 5 ستاره امیر کیش با ویو دریا

هتل امیر کبیر یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش است که در نزدیکی دریا قرار دارد. در طراحی این هتل از دو معیار سنتی و مدرنیته استفاده شده است. به همین دلیل جذابیت ویژه ای برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی دارد.

این هتل در نزدیکی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران قرار گرفته و بخشی از مسافران این هتل دانشجویان و خانواده های آنان هستند. فاصله هتل امیرکبیر تا دریا حدود 900 متر است و پیاده روی از هتل تا دریا حدود 12 دقیقه می باشد.

هتل داریوش، لاکچری ترین هتل 5 ستاره در کیش

هتل داریوش کیش، بهترین و بزرگترین هتل پنج ستاره جزیره کیش است و در شرق جزیره و نزدیک به ساحل مرجان قرار دارد. این هتل در یک زمین 12 هکتاری ساخته شده و طراحی ظاهری آن برگرفته از ایران باستان و نمادهای مربوط به آن دوره می باشد.

این هتل از 168 واحد فوق العاده لوکس و مجهز تشکیل شده و همه واحدها نمای رو به دریا و باغ محوطه دارند. وجود یک ساحل اختصاصی برای شنا و تفریح مسافران از دیگر امکانات منحصر به فرد هتل داریوش کیش است. برای رزرو و یا اطلاع از قیمت واحدهای اقامتی این هتل کافی است به وب سایت بوکینگ مراجعه کنید.

فاصله هتل تا دریا حدود 500 متر بوده و پیاده روی در این مسیر تنها به 5 دقیقه طول می کشد. به دلیل امکانات ویژه ای که این هتل برای مسافران خود در نظر گرفته و موقعیت مکانی بی نظیری که دارد، هزینه اقامت در این هتل بسیار بالاتر از سایر هتل های 5 ستاره کیشاست.

هتل های 5 ستاره کیش|رزرو اقامت در هتل لوکس داریوش کیش.

معرفی هتل مارینا، یکی دیگر از هتل های 5 ستاره نزدیک به دریا کیش

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره رو به دریا کیش که محبوبیت خوبی در بین اکثر مسافران کسب کرده، هتل مارینا پارک کیش است. این هتل فضای سبز بزرگ و معماری خاص و زیبایی دارد و از چهار ضلع مجزا تشکیل شده است. هر کدام از ضلع های این هتل شامل دو طبقه هستند. ویو دو ضلع آن رو به دریا و دو ضلع دیگر، فضای سبز پارک بزرگ هتل می باشد.

یکی از امکانات ویژه ای که این هتل را خاص کرده وجود اسکله اختصاصی به همراه کشتی های تفریحی و شخصی است. بزرگترین اسکله اختصاصی در ایران متعلق به هتل مارینا بوده و یکی از امکانات منحصر به فرد این برند محسوب می شود.

این هتل علاوه بر نزدیک بوده به دریا، فاصله بسیار کمی با مراکز دیدنی و کلوپ های تفریحی دارد به همین دلیل از هتل های محبوب کیش در بین مسافران محسوب می شود.

هتل 5 ستاره شایان کیش با ویو دریا

هتل شایان، یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش است که نزدیک به دریا قرار دارد و از امکانات بسیار خوبی برخوردار می باشد. در واقع هتل شایان از هتل های قدیمی کیش محسوب می شود اما به دلیل طراحی زیبا و دکوراسیون داخلی شیک به عنوان یکی از بهترین هتل های این شهر معرفی می گردد.

تمامی اتاق های این هتل ویو رو به دریا دارند و هیچ مانعی برای تماشای منظره بکر و زیبای آنها وجود ندارد. فاصله هتل شایان تا دریا حدود 700 متر است و مسافران می توانند این مسیر را پیاده روی کنند و یا در ساحل از تفریحات ساحلی هیجان انگیز استفاده نمایند. همچنین مراکز دیدنی و معروف کیش مانند، بولینگ مریم، بازار ونوس، مرکز غواص کیش و... هم در نزدیکی این هتل قرار دارند.

هتل ویدا، از مدرن ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش

هتل ویدا کیش با معماری بی نظیر و مدرن یکی از زیباترین هتل های جزیره است. ساختمان این هتل در 10 طبقه نزدیک به ساحل کیش ساخته شده و دارای امکانات متعددی می باشد.

این هتل دارای اتاق های دو تخته و سه تخته با ویو رو به دریا است همچنین سوئیت های یک تخته با نمای دریا هم در این هتل وجود دارند. بهترین اتاق های هتل ویدا مربوط به سوئیت های یک تخته با جکوزی اختصاصی و ویو رو به دریا می باشد.

موقعیت مکانی این هتل بسیار مطلوب و مناسب برای مسافرانی است که قصد بازدید از مراکز خرید و مکان های دیدنی جزیره کیش را دارند. در ادامه در رابطه با قیمت رزرو هتل 5 ستاره کیش بیشتر صحبت می کنیم.

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره کیش

هزینه اقامت در هتل های 5 ستاره کیش

قیمت هتل کیش با توجه به عوامل مختلفی محاسبه می شود. اما به طور کلی هزینه یک شب اقامت در هتل های 5 ستاره کیش از یک میلیون هفتصد هزار تومان شروع می شود و با توجه به نوع هتل، امکانات و سایر عوامل تا 9 میلیون تومان هم می رسد. در ادامه مهمترین عواملی که بر قیمت هتل های جزیره کیش تاثیرگذارند را بررسی می کنیم.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت هتل های 5 ستاره کیش

نما و منظره اتاق: ویو اتاق هتل یکی از موارد است که اکثر مسافران به آن توجه می کنند. در بین این نماها، ویو رو به دریا و باغ محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مناظر دارند. به همین دلیل قیمت اتاق هایی با ویو دریا و باغ گران تر از اتاق هایی با ویو جزیره و محوطه هتل است.

امکانات تفریحی هتل: هتل های 5 ستاره کیش که قیمت بسیار گران تری نسبت به سایر هتل های 5 ستاره دارند از امکانات تفریحی متنوعی مانند، سالن بیلیارد، سالن ماساژ استخر، سالن های بازی ورزشی و... برخوردار هستند. شما می توانید با توجه به بودجه و انتظاری که از یک هتل 5 ستاره خوب در کیش دارید بهترین آن را در وب سایت بوکینگ جستجو و رزرو کنید.

زمان رزرو هتل: اصولا در فصل بازگشایی مدارس و یا اواسط تابستان تعداد مسافرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند کاهش می یابد در این زمان قیمت هتل پنج ستاره کیش ارزانتر می شود. گرانترین هزینه رزرو اقامت در این هتل ها مربوط به ایام عید و اوایل و اواخر فصل تابستان یعنی زمانی که تعداد زیادی از مسافران به این جزیره می روند، می باشد.

سخن پایانی

برای رزرو هتل 5 ستاره در کیش و اطلاع از شرایط و قیمت های آن باید از مرجعی معتبر استفاده کنید. ما به شما مجموعه معتبر بوکینگ را معرفی می کنیم. این وب سایت لیست کاملی از هتل های 5 ستاره نزدیک به دریا کیش را در اختیارتان قرار می دهد. با مقایسه هتل ها با یکدیگر و خواندن نظرات سایر کاربران می توانید بهترین و مناسب ترین هتل کیش را از این طریق رزرو کنید.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 23 آذر 1402 10:16