08 خرداد 1397

معرفی ترسناکترین مکان های گردشگری

1693 دفعه

روی زمین مکان‌هایی وجود دارند که از دیدن‌شان سیر نمی‌شوید اما در عین حال روی همین کره خاکی جاهایی هم وجود دارند که ترس به دل‌ها می‌اندازند و بازدید از آن‌ها مستلزم شجاعت و جسارتی بی‌مانند است. در همه کشورهای جهان جاهایی وجود دارند که از آن‌ها با لفظ تسخیر شده نام برده می‌شود. جاهایی که محل رفت و آمد ارواح خبیث و یا شکارگاه اشباح ناخوشایند هستند. در این‌جا ما فهرستی از ترسناک‌ترین اماکن موجود روی کره زمین را در اختیار شما قرار می‌دهیم که مطمئنا هرگز تمایل نخواهید داشت از نزدیک آن‌ها را ببینید.

 

با راهنماسفر همراه باشید تا شما را با تعدادی از ترسناک ترین مکان های جهان برای سفر آشنا کنیم.

Hell Fire Club در ایرلند

 

Hell Fire Club در ایرلند

 

Hell Fire Club که به عنوان یکی از ترسناک ترین مکان های جهان محسوب می شود در سال ۱۷۲۵ توسط ویلیام کانولی ساخته شده است. میتوانید ازراهنمای شبانه نیز در این مکان استفاده کنید.

پلاکلی روستای پر طرفدار در انگلستان (Pluckley)

 

پلاکلی روستای پر طرفدار در انگلستان (Pluckley)

 

یکی از ترسناک ترین مکان های جهان برای سفر روستا پلاکلی در انگلستان است که نامش در کتاب گینس نیز ثبت شده است. با این که در سفر همه علاقه دارند که به گشت و گذار بپردازند، اما بعضی مکان ها وجود دارند که این علاقه را به وجود می آورد که در خانه بمانی و به جایی نروی که روستای پر طرفدار پلاکلی به این صورت هست.

خانه The Myrtles Plantation در ایالت لوئیزیانا آمریکا

 

خانه The Myrtles Plantation در ایالت لوئیزیانا آمریکا

 

این خانه یکی از ترسناکترین مکان های آمریکا به حساب می آید. برخی از افراد دوست دارند که شب ها نیز بتوانند در این مکان هایی که احساس ترس در آنها به وجود می آورد وقت بگذرانند که در خانه The Myrtles Plantation اینامکان برای بازدید کنندگان وجود دارد.


جزیره عروسک ها در مکزیک

 

جزیره عروسک ها در مکزیک

 

 

این جزیره که حدود نیم قرن پیش توسط زاهد گوشه نشین «دان جولیان سانتانا باررا» به این شکل درآمده به عنوان میراث جهانی یونسکو معرفی شده است. این عروسک ها طی تابش نور خورشید رنگ پریده و ترسناک به نظر می رسند و جلوه ی ترسناکی را به این جزیره داده است.

قلعه امید خوب (گود هوپ) در آفریقا جنوبی

 

 

قلعه امید خوب (گود هوپ) از قدیمی ترین ساختمان های آفریقا جنوبی است. به عنوان قلعه و زندان، دارای صدسال قدمت و تاریخ می باشد.

جزیره هاشیما در ژاپن

 

 

جزیره هاشیما به عنوان یکی از ترسناک ترین مکان های جهان برای سفر، به عنوان جزیره ای جنگی شناخته می شود. جذابیت این جزیره به دلیل آپارتمان های خالی و رها شده بتونی و موج شکن هایی است که اطراف آن همچنان باقی مانده اند. هم اکنون این جزیره خارج از سکنه می باشد ولی در گذشته به دلیل وجود معادن زغال سنگ دارای سکنه بوده است. شما میتوانید با تورهایی که از ناکازاکی به وسیله قایق به این مکان میروند، همراه شوید.

جنگل Brocellande در فرانسه

 

جنگل Brocellande در فرانسه

 

هر مکانی که به دره ی بدون بازگشت نامیده شود باید برای دیدن آن دقت خاصی را در نظر بگیریم. جنگل Brocellande یکی از ترسناک ترین مکان های برای سفر به حساب می آید.

برج لندن در انگلستان

 

برج لندن در انگلستان

 

برج لندن به دلیل تعداد زیاد اعدام ها، قتل ها و شکنجه هایی که در آن رخ می دهد، یکی از ترسناک ترین مکان های جهان برای سفر و بازدید است.

دخمه مردگان (گورستان زیرزمینی) پاریس در فرانسه (Catacombs of Paris)

 

 

در گورستان زیرزمینی پاریس که مکان بسیار معروفی در پاریس نیزمی باشد، تعداد بیشماری جمجمه دیده می شود. این قبرستان دخمه مانند در اصل در دل معدن سنگ‌های آهکی ساخته شده است که زمانی در حاشیه‌ی‌ شهر واقع شده بودند.

قلعه ادینبورگ در اسکاتلند

 

قلعه ادینبورگ در اسکاتلند

 

قلعه ادینبورگ یکی از ترسناک ترین مکان های جهان برای سفر است که وجود جن در آن بسیارگزارش شده است.این قلعه دارای چندین سیاهچال است که در طول قرن ها محل شکنجه وقتل هزاران زندانی بوده است.

ترانسیلوانیا در رومانی

 

 

ترانسیلوانیا به عنوان یک سرزمین مرموز شناخته می شود، شهری که در کتاب ها به نام شهر زوزه گرگ مشهور شده است. ترانسیلوانیا در کشور رومانی، چشم اندازهایی روشن از کوه ها، قلعه ها، کلیساهای مستحکم و خانه های مرموز دارد.


خانه مونت کریستو هوم استید در استرالیا (Monte Cristo Homestead)

 

خانه مونت کریستو هوم استید در استرالیا (Monte Cristo Homestead)

 

با وجود این که خریدن خانه ای رها شده در مکانی که کمتر کسی در آنجا رفت و آمد می کند، کار غیر عقلانی ای به نظر می رسد ولی صاحبان خانه مونت کریستو هوم استید توانستند آن را به یک جاذبه توریستی محبوب تبدیل کنند.

جزیره پوویجلیا (Poveglia) در ایتالیا

 

 

مردم در این جزیره از حضور ارواح می ترسند و اعتقاد دارند که این جزیره نفرین شده است و هر کسی بدان جا برود یا می میرد و یا روانی و دیوونه می شود. در گذشته این جزیره شلوغ بوده و افراد بسیاری در آن زندگی میکردند اما سرگذشت این جزیره با قربانیان طاعون گره خورده است.

 

 

آخرین ویرایش در شنبه, 16 تیر 1397 11:29