28 مرداد 1396

مزایای سفر رفتن

2517 دفعه

خوب است تا هر چند وقت یکبار بر خلاف جریان رودخانه شنا کنید تا هم حس زنده بودن و هم هیجان و دوری از یکنواختی را به زندگی تزریق کنید. این مدام و مدام تکرار شدن یک علامت دارد، شما سفر لازمید!

گردشگری ایران

کافیست یکبار سفر کنید تا بقیه ی عمرتان مدام به این فکر باشید که چطور پول هایتان را ذخیره کنید و شرایطی بوجود بیاورید که بتوانید دوباره و دوباره سفر کنید… 

وقتی در سفر باشید، هیچ روزی شبیه روز قبل نخواهد بود و حتی اگر همه چیز را برنامه ریزی کرده باشید باز هم ممکن است طبق برنامه ریزی تان پیش نرود. بنابراین جای تعجب نیست که انسان ها در سفر خلاق تر می شوند و راه حل هایی به ذهنشان می رسد که در مواقع دیگر به  ذهنشان خطور نمی کند.

گردشگری ایران

سفر واقعا اعتیاد آور است و دلیل آن یک چیز مشخص، حتی تجربه های بد سفر هم در آینده برای شما تبدیل به خاطره ای می شوند که دوست دارید تا آن را برای دوستان و نزدیکانتان تعریف کنید. هر چه بیشتر سفر کنید، بیشتر دلتان می خواهد که این کار را دوباره انجام دهید.

در سفر شما هر روز با چیز تازه ای مواجه می شوید و تجربه ای تازه کسب می کنید و همین موضوع باعث می شود تا خودتان را بهتر بشناسید و البته بهترین بخش ماجرا این است که کسی هم نیست تا شما را قضاوت کند و از شما انتظار داشته باشد تا به گونه ای خاص رفتار کنید و دقیقا به همین دلیل، بهترین فرصت است تا «خود واقعی تان» را بشناسید.

گردشگری ایران

در سفر است که شما این فرصت را دارید تا کلاه جستوگریتان را روی سرتان بگذارید و شجاعانه به کشف ناشناخته ها بروید.هیچ وقت نمی توانید متوجه شوید که دقیق چه چیزی قرار است اتفاق بیفتد و همین موضوع است که هیجان آن را چندین و چند برابر می کند.

وقتی که فرهنگ های مختلفی ببینید و نقاط مختلف جهان را دیدار کنید، یاد می گیرد تا به جای نگاه کردن به تفاوت ها، به دنبال شباهت ها باشید. یاد می گیرید که این دنیا کوچک و زندگی کوتاه تر از آن است که بخواهید به دنبال «من» یا «شما» باشید، یاد می گیرید این «ما» است که مهم است.

برای مشاهده مطالب و تصاویر گردشگری به  کانال راهنماسفر مراجعه کنید.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 16:04