27 خرداد 1397

راه های رزرو هتل

1402 دفعه

رزرو هتل امری به ظاهر ساده اما دشوار است .انتخاب یک هتل برای اقامت بسیار تصمیم حساسی به شمار می آید . کیفیت هتل میتواند تاثیر مستقیمی بر روی سفر شما بگذارد.رزرو هتل کاری ست که اکثر مسافران بعد از انتخاب مقصد و تاریخ سفر خود به دنبال آن می روند ! به طور قطع نمی‌توان گفت چه مدت قبل از سفر باید هتل را رزرو کنید، درواقع این امر به عوامل مختلفی نظیر مقصد، فصل سفر، تعداد افراد و حتی آب‌وهوا بستگی دارد. اما به طور کلی کمتر از 21 روز پیش از سفر به مقاصد محبوب گردشگری، احتمال پیدا کردن هتل بسیار گران‌قیمت افزایش می‌یابد. بنابراین طبق توصیه‌ی کارشناسان بهترین زمان برای رزرو آنلاین هتل 40 روز پیش از سفر است.

 

اما در این بین چیزهایی است که قبل از رزرو باید مسافر آن ها را بداند تا در طول سفر و هنگام مراجعه به هتل دچار مشکل نشود ! در ادامه ما به بیان راه هایی جهت راهنمایی بیشتر مسافران می پردازیم !

هتل یا هتل آپارتمان:

• هتل : هتل مکانى است براى اقامت تا درآن‌از مسافر پذیرایى شود. حال اگر امکان‌پذیرایى‌در هتل کاهش یابد ، هتل آپارتمان شکل می گیرد .
• در هتل آپارتمان ها وسایل آشپزى وجود دارد و نیازى به رستوران احساس نمى شود . اقامت در هتل آپارتمان بسیار شبیه به اجاره آپارتمان است با این تفاوت که قرارداد اجاره ای وجود ندارد و مسافر هر وقت بخواهد می تواند باهتل تسویه حساب نموده و آنجا را ترک نماید .

قبل از هر چیز یادتان باشد ، حتما در لحظه ورود به هتل ، مدارک شناسایی همراه خودتون داشته باشید

به خصوص شناسنامه که برای بحث نسبیت بسیار برای پذیرش شما مهم ست !

اگر هتلی را یک آژانس مسافرتی به شما معرفی کرد ، ممکن است برای شناخت شرایط هتل به سراغ اینترنت بروید، اما گاهی اوقات اطلاعات داده شده در سایت‌های اینترنتی کامل نیست و ویژگی‌های هتل‌ها را به درستی معرفی نمی‌کند.پس به جای تماس با آژانس مسافرتی و رزرو آنلاین هتل ، مستقیما با هتل تماس بگرید.چرا که افرادی که به طور مستقیم در هتل کار می کنند، توانایی بیشتری برای ارتقاء دارند. اگر شما به طور منظم در یک هتل اقامت دارید، روابط دوستانه ی خود را حفظ کنید تا نفوذ بیشتری بدست آورید.

رزرو در دوره ی کنسلی

برخی اوقات صبر کردن تا لحظات آخر باعث می شود به نرخ بهتری دست یابید. به طور معمول کنسلی ها در هتل ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل انجام می گیرد.

بنابراین اتاق های کنسل شده با نرخ بهتری قابل دسترس می شوند.

رزرو پکیج (هتل و پرواز)

گاهی اوقات استفاده از بسته های ارائه شده که شامل هتل و پرواز است، باعث کاهش چشمگیری در هزینه های رزرو میشود.

دریافت آفرهای کاهش قیمت

می توانید در سایتهای مربوط به هتل ها ثبت نام کنید تا به محض افت قیمت اتاق در یک هتل، برای شما ایمیل ارسال شود.

رزرو اتاق با ویژگی های جدید

توصیه می شود که اتاقی جدید در هتلی جدید رزرو کنید، این ممکن است باعث بدست آوردن اتاق با نرخی پایین تر شود. هتل ها گاهی اوقات برای بدست اوردن

مشتری بیشتر، نرخ ها را نسبت به دیگر رقبا پایین می آوردند.

فرستادن دوستان خود

در برخی هتل ها قوانین و پاداش های خاصی وجود دارد. مثلا اگر شما هتل را به دوستان خود معرفی کنید و انها نیز در همان هتل اقامت داشته باشند هم برای شما به عنوان معرف و هم برای دوست شما به عنوان مسافر جدید، پاداش هایی در نظر می گیرند.

رزرو اتاقهای مخفی هتل

اتاق هتل های مخفی، اساسا اتاق هایی هستند که هتل به هیچ عنوان نمی خواهد این اتاق ها خالی باشند،

پس اقدام به ارائه آنها به مسافران ۲۰ تا ۵۰ درصد زیر قیمت می کند.

پیگیری هرگونه مشکل

ممکن است مشکل شمادر هتل،داشتن همسایه ای پر سر وصدا،اتاقی کثیف باشد که تجربه ی اقامت شما در هتل را خراب می کند. هرگونه مشکلی که دارید بازگو کنید و حل آن را پیگیری کنید، زیرا همین پیگیری شما ممکن است به اتاقی بهتر و ارتقاء یافته ختم شود.

آخرین ویرایش در شنبه, 16 تیر 1397 11:25