21 -2664

در سفرهای ساحلی چه لوازمی مورد نیاز است؟

2999 دفعه

در زمان آمادگی برای سفر، بستن چمدان استرس برانگیزترین بخش سفر است. اگر قصد سفر ساحلی را دارید لازم است بدانید که چه وسایلی در سفرهای ساحلی مورد نیازتان است و باید چه چیزهایی همراهتان ببرید.

لوازم سفر

به همراه داشتن کیف مناسب یک کیف مقاوم ، ضدآب ، شیک و جادار اولین وسیله ای است که بایستی به همراه خود داشته باشید . برای ساحل باید کیف ضدآب، کوله‌ای که جای زیادی دارد یا وسیله‌ای داشته باشیم که فضای کافی برای همه وسایل موردنیاز برای کنار ساحل را در خود داشته باشد.

ضد آفتاب، کرم ضد گزش حشرات، حوله، کلاه، غذا و لباس مخصوص ساحل وسایل ضروری لب دریا محسوب می شوند . کیفی که برای بردن به ساحل انتخاب می کنید بایستی جاهای کاملا مجزایی داشته باشد ، چرا که کنار ساحل که می‌روید دمپایی شنی و حوله خیس خود را باید جدا از دیگر وسایل بگذارید .

لوازم سفر

برای اینکه جای بیشتری داشته باشید بهتر است از حوله‌های نازک سفری استفاده کنید که حجم زیادی ندارند. برای داشتن فضای بیشتر بهتر است حوله را لوله یا تا کنید و ته ساک قرار دهید و وسایل کوچکتر را روی آن بگذارید.

یکی از مهم ترین لوازم مورد نیاز در سفرهای ساحلی همان کرم ضد آفتاب است! پیشنهاد می کنیم از ضد آفتابی با درصد SPF بالای ۳۰ درصد استفاده کنید تا از اشعه های مضر خورشید در امان باشید، در مناطقی که آفتاب عمودتر می تابد بهتر است از درصدهای بالاتر استفاده کنید تا احتمال میزان سوختگی پوست را کم تر کنید.

لوازم سفر

لباس مخصوص شنا، یکی از اصلی ترین لوازم مورد نیاز در سفرهای ساحلی است و قطعا وقتی دارید به یک منطقه سفر می کنید، کمی آب تنی هم می کنید.می توانید یک توپ ساحلی همراه خود ببرید و در مواقعی که تصمیم ندارید به داخل آب بروید کمی تفریح را به سفرتان اضافه کنید،در صورتی که به آن نیاز نداشته باشید می توانید اول باد آن را خالی کنید و بعد در چمدان بگذارید تا فضای کمتری اشغال کند.

بهتر است که لوازم دیجیتالی خود را در ماشین بگذارید و با خود به کنار ساحل نبرید و یا اینکه از فروشگاه های لوازم جانبی قاب هایی ضد آب برای این لوازم خود تهیه کنید تا بلایی بر سر ان ها نیاید . باید بدانید کوچکترین آب یا شنی که وارد این دستگاه‌ها شوند، آنها را خراب می‌کنند.

 

برای مشاهده مطالب و تصاویر گردشگری به  کانال راهنماسفر مراجعه کنید.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 15:42