11 دی 1402

بهترین تور قشم از تهران

35 دفعه

تور قشم یکی از مقصدهای محبوب گردشگری در ایران است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را جذب می‌کند. جزیره قشم در خلیج‌فارس واقع شده و دارای مناظر طبیعی زیبا، سواحل فراوان و فضای آرام و دلنشین است. این جزیره به دلیل آب و هوای معتدل، آب‌های زیبا و طبیعت بکر یک مقصد عالی برای گردشگران است. در تورهای قشم، گردشگران می‌توانند به بازدید از جاذبه‌های گردشگری مانند غارهای جالب، پارک‌های ملی و حیات وحش، بازارهای محلی و مراکز خرید پرداخته و از فعالیت‌های آبی مانند شنا و ماهیگیری لذت ببرند. علاوه بر مناظر طبیعی زیبا، قشم دارای تاریخچه و فرهنگ قدیمی و فوق العاده ای است که در تور قشم گردشگران فرصت خواهند داشت تا با آثار تاریخی، مساجد قدیمی و قلعه‌های باستانی این جزیره آشنا شوند.

 تور قشم از تهران 1 همچنین، قشم دارای منطقه‌ای خاص برای خوردن غذاهای محلی و خوراکی‌های دریایی است که تجربه‌ای لذت بخش برای گردشگران خواهد بود. در کل، تور قشم یک فرصت عالی برای تجربه سفر به یک جزیره زیبا و پر از جذابیت‌های گردشگری است که همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند. اگر شما به دنبال بهترین تور قشم از تهران هستید، می‌توانید به دنبال گزینه‌هایی باشید که شامل تمامی خدمات مورد نیاز شما برای سفر به قشم باشد. در ادامه چند نکته‌ای وجود دارد که باید در نظر داشته باشید و در انتخاب بهترین تور قشم از تهران مورد توجه قرار دهید:

1. تورهایی که شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل‌های معتبر، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان باشند.
2. اطمینان حاصل کنید که تور از آژانس معتبر و با تجربه ای تهیه شده است تا از کیفیت خدمات اطمینان حاصل شود.
3. بررسی کنید که تور شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری محلی، فعالیت‌های آبی و هیجان انگیز و خوردن غذاهای محلی است یا خیر.
4. اطمینان حاصل کنید که تور شامل وعده‌های غذایی محلی و خوراکی‌های دریایی است تا تجربه یک سفر کامل به قشم را داشته باشید.
5. بررسی کنید که آیا تور شامل وقت آزاد برای خرید و گشت و گذار در بازارهای محلی است یا خیر.


در ادامه اطلاعاتی را در مورد مکان‌های گردشگری جاذبه‌های دیدنی جزیره قشم در اختیار شما قرار خواهیم داد و شما را با این جزیره زیبا بیشتر آشنا خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

دیدنی های قشم

جزیره قشم مقصد شگفت انگیز گردشگری پر از جاذبه‌های بسیار جذاب طبیعی و منحصر به فرد است که به آن لقب سرزمین عجایب هفتگانه را داده‌اند. در این جزیره فوق العاده کوه‌های مرتفع باستانی با شکل‌های منحصر به فرد، ساحل‌های بسیار جذاب و دره‌های اسرارآمیز، جنگل‌های سرسبز و بسیاری از موارد دیگر طبیعتی بسیار بی‌نظیر را برای این جزیره فوق العاده ساخته است. برخی از مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری جزیره زیبای قشم عبارتند از:

ژئو پارک قشم : اگر شما به جزیره قیف سفر کردید بازدید از ژئو پارک قشم را جز اصلی‌ترین برنامه‌های سفر خود قرار دهید زیرا این پارک فوق العاده از مکان‌های دیدنی و فوق العاده این جزیره بسیار جذاب به حساب می‌آید. ژئوپارک قشم در دنیا به عنوان اولین ژئوپارک در منطقه خاورمیانه مطرح شده است . ژئو پارک به محوطه‌ای گفته می‌شود که پدیده‌های طبیعی و زمین شناختی زیاد و کمیابی در آن تجمع کرده‌اند و از این رو مهم است تا از آن محافظت و نگهداری شود تا این میراث فوق العاده سالم باقی بماند. ژئو پارک قشم سال‌ها پیش توسط یونسکو به ثبت رسید و در ابتد مساحت آن تقریباً ۳۰۰ کیلومتر مربع بود که پس از گذشت یک دهه از آن مناطق دیگری نیز به آن اضافه شد. در حال حاضر در این محدوده طبیعی پدیده‌های نادر و کمیابی مانند دره تندیس‌ها، چنگه چاه کوه، بام قشم، دره‌ ستارگان و جنگل حرا قرار گرفته است.

دره ستارگان قشم : قطعاً نام دره ستارگان قشم به گوشتان خورده است که جز عجیب‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری در جزیره قشم به حساب می‌آید. در جزیره قشم مکان‌های عجیب و غریب و خاص بسیار زیاد وجود دارد که دره ستارگان یکی از این موارد می‌باشد. دره ستارگان دارای دیوارهای بلندی می‌باشد که می‌توان آنها را به تندیس‌های غول پیکر با شکل‌های متفاوت و عجیب و غریب تشبیه کرد و می‌توان گفت که یکی از دلایل جذابیت این دره برای تمامی افرادی که به جزیره قشم سفر می‌کند مربوط به افسانه‌ها و داستان‌هایی که درباره آن گفته شده است می‌باشد. به گفته قدیمیان و محلی‌ها نام این دره برگرفته شده از یک افسانه قدیمی است که دره ستارگان قشم زمانی به وجود آمده است که ستاره‌ای از آسمان بر روی زمین فرود آمده و این دره از دل آن به وجود آمده است.

از دیگر موارد بسیار جالب در مورد دره ستارگان این است که بسیاری از افراد اعتقاد دارند که در حال حاضر جن‌ها و ارواح در این منطقه سکونت دارند و به همین دلیل برخی به آن لقب دره ارواح را نیز داده‌اند. بدیهی است که بخش بسیار زیادی از این افسانه‌ها به دلیل شکل این دره می‌باشد و در حقیقت توجیه علمی آن را می‌توان اتفاقاتی مانند زلزله و یا بادهای بسیار قوی دانست که پس از سال‌ها توانستند به این صخره‌ها شکل‌های متفاوتی را بدهند.

جنگل حرا قشم : از فوق العاده‌ترین و بهترین مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری جزیره زیبای قشم می‌توان به جنگل حرا که یکی از عجیب‌ترین مکان‌های این منطقه می‌باشد اشاره کرد. وسعت جنگل حرا بیش از ۸۲ هزار هکتار تخمین زده شده است و جز مناطق حفاظت شده محیط زیست در منطقه قشم به حساب می‌آید. در جنگل هرات درختان بسیار قدیمی و کهنسالی وجود دارد که شاخه‌های بلندشان تا آسمان رسیده است و ظاهری بسیار جذاب و متفاوت و خاص را به این منطقه بخشیده است. یکی از عجیب‌ترین مواردی که می‌توان در مورد درخت‌های جنگل حرا گفت این است که پوست درختان و این شاخه‌ها قادرند تا نمک آب دریا را بگیرند و آن آب شور را به آبی شیرین تبدیل کنند. این جنگل بسیار جذاب یک مکان بسیار مناسب و فوق العاده برای پرندگان و ماهی‌های جزیره به حساب می‌آید و زیستگاه جانوران بسیار زیادی می‌باشد.

روستای برکه خلف : به جرات می‌توان گفت که طبیعت جزیره قشم در اقصی نقاط جزیره آن به شدت شگفت انگیز و فوق العاده می‌باشد و برای تمامی گردشگران جذاب و دیدنی است. یکی از بکرترین و جذاب‌ترین مناطق طبیعی در جزیره زیبای قشم می‌توان به روستای برکه خلف اشاره کرد. روستای برکه خلف در فاصله ۵۰ کیلومتری جزیره قشم قرار گرفته شده است و جز دیدنی‌های این جزیره به حساب می‌آید. دلیل نامگذاری این روستا به برکه خلف وجود برکه‌ای به نام خلف می‌باشد که یکی از مکان‌های فوق العاده طبیعی در دل این روستا به حساب می‌آید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این روستا مردمانی می‌باشد که روستای برکه خلف را به شدت تمیز نگه داشته‌اند و از طبیعت آن محافظت می‌کنند. به همین دلیل است که اغلب از این روستا به عنوان پاکیزه‌ترین روستای ایران یاد می‌شود. روستای برکه خلف دارای طبیعت بکر و فوق العاده‌ای می‌باشد که به شما پیشنهاد می‌شود تا حتماً به آنجا مراجعه کنید و از این روستای زیبا دیدن کنید.

  • مواردی که نام برده شد تنها چند نمونه از ده‌ها جاذبه گردشگری و طبیعت بکر جزیره زیبای قشم می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از تورها از جاذبه‌های گردشگری بسیار معروف این جزیره دیدن کنید.

تور قشم از تهران 2

سفر به قشم با تور قشم

شما می‌توانید با ثبت نام کردن در تورهای چند روزه به جزیره زیبای قشم سفر کنید و از طبیعت بکر و مکان‌های تاریخی و گردشگری آن دیدن کنید. با استفاده از تورها شما خیالتان از بابت رزرو هتل و رستوران‌ها راحت خواهد بود و با کمک تورلیدرها و راهنمایان سفر می‌توانید از تمام جاذبه‌های گردشگری مکان‌های دیدنی و طبیعت بکر این جزیره فوق العاده دیدن کنید و خاطراتی بسیار خوش و به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید.

شما می‌توانید برای سفر کردن به جزیره زیبای قشم از دو راه قطار و هواپیما سفر کنید که طبق نیازتان می‌توانید بلیط آن توری را که رفت و برگشت آن برای شما راحت‌تر است را خریداری کنید.