21 -2664

تاثیر سفر بر روی سلامتی

2319 دفعه

همه سفر کردن را دوست دارند، به خوبی می دانیم  که سفر برای سلامتی؛ روحیه و حس و حالمان خوب است. سفر کردن روی شما تاثیر لحظه‌ای نمی‌گذارد، اما روزی از خواب بیدار می‌شوید و متوجه می‌شوید که نگاهتان به دنیا، به کلی تغییر کرده است.

طبیعتگردی

ولی سفر می‌تواند دستگاهی برای تخلیه جیب‌ باشد. شاید پول را بتوان اصلی ترین دلیلی دانست که افراد را از سفر کردن منع می کند و واقعا هم دلیل منصفانه ای است. داشتن اطلاعات از مقصد سفر،جاده و اماکن مورد علاقه برای بازدید همگی می توانند نقش مهمی در کاهش هزینه های شما داشته باشند. اما خوب فکر کنید، موضوع پول نداشتن نیست، موضوع این است که شما پول دارید اما نمی خواهید آن را خرج سفر کنید! می توانید با کمی هوشمندی به راحتی هزینه های سفرتان را به حداقل برسانید.

هزینه های سفر

تحقیق پیش از سفر،خود بخشی از سفر در دنیای ذهنی محسوب می شود، سفر کردن است که شما را به کشف کردن و آشنا شدن با دنیای ورای دنیای خودتان وا می دارد و بسیاری از چیزها را به شما می آموزد. دنبال بهانه برای سفر نرفتن نباشید. وقتی واقعا چیزی را بخواهید، زمانش را هم پیدا خواهید کرد. لازم نیست هزاران کیلومتر سفر کنید و به استرالیا بروید! حتی یک سفر چند روزه به یکی از شهرها و یا کشورهای اطراف هم می تواند حس و حالتان را عوض کند.

گردشگری

 

 

برای مشاهده مطالب و تصاویر گردشگری به  کانال راهنماسفر مراجعه کنید.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 16:06