27 مرداد 775

بهترین صندلی هواپیما کدام است؟

1828 دفعه

برای رسیدن به پاسخ این سوال توجه به اولویت های خودتان در طول پرواز داشته باشید. در واقع این سوالی نیست که فقط یک جواب داشته باشد. در ادامه با راهنمای سفر همراه باشید.

 هواپیما

اگر به دنبال بهترین چشم انداز هستید، در وبسایت هایی مثل Seat Guru اگر شماره پرواز خود را وارد کنید نقشه هواپیما برایتان به نمایش در می آید و از روی آن می توانید بفهمید که کدام یک از صندلی ها در کنار بال قرار دارد. در صندلی های کنار بال های هواپیما ننشینید چون در این صورت جلوی دید شما کاملا مسدود می شود و تنها چیزی که از تماشای ابرها و مناظر نصیبتان می شود همان بال هواپیماست!

اگر ایمنی برایتان مهم است، سعی کنید تا جایی که می توانید به سمت صندلی های عقب بروید. در تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۷ انجام شد مشخص شد که مسافرانی که در نزدیکی دم هواپیما می نشینند ۴۰ درصد بیشتر از آن هایی که در ردیف های جلو هستند از سقوط جان سالم بدر ببرند.

اگر عجله دارید و می خواهید هنگام رسیدن به مقصد سریع از هواپیما خارج شوید، در ردیف جلو سمت چپ بنشینید اینجا همان جایی است که درب خروج قرار دارد و می توانید به محض فرود، به سرعت از آن خارج شوید.

اگر سریع ترین خدمات را می خواهید صندلی های عقب هواپیما گزینه مناسب تری است .خدمه پرواز معمولا برای پاسخ دادن به نیازهای صندلی های جلوی هواپیما تمایل کمتری دارند چون باید راه زیادی را تا جلوی هواپیما بروند!

اگر به دنبال خوابیدن در هواپیما هستید صندلی های کنار پنجره را در ردیف های جلو انتخاب کنید خیلی بهتر است چون اینجا سروصدا کمتر است. و هم مجبور نیستید هر بار که مسافر کناری قصد بلند شدن از روی صندلی را داشت از خواب بپرید!

اگر به دنبال خوردن غذاهای خوشمزه هستید تا می توانید به کابین خلبان نزدیک تر شوید. سرو صدا کمتر و رطوبت بیشتر باعث می شود در قسمت جلوی هواپیما طعم غذاها به طرز عجیبی خوشمزه تر می شود! در اینجا احتمال زیادی هم وجود دارد که اولین نفری باشید که غذا به دستتان می رسد.

اگر تکان های هواپیما را دوست ندارید در وسط هواپیما در بالای بال ها بنشینید.

هواپیما

توجه داشته باشید که صندلی هایی که در ردیف خروج هستد جای پای بیشتری دارند البته این صندلی ها که در نزدیکی خروج اضطراری هستند طرفداران زیادی دارند پس حواستان باشد زود پر نشوند.

برای مشاهده مطالب و تصاویر گردشگری به  کانال راهنماسفر مراجعه کنید.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 16:05