28 فروردين 1403

۱۰ هتل برتر بندرعباس در سال ۱۴۰۲

19 دفعه

بندرعباس یکی از زیباترین شهرهای جنوبی کشور به‌شمار می‌رود و وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان، سبب شده تا توریست‌های زیادی این شهر را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کنند. اولین چیزی که در شروع یک سفر باید آن را در نظر داشته باشید، رزرو هتل است. در مورد بندرعباس نیز همین‌طور بوده و باید قبل از آغاز سفر، نسبت به رزرو هتل بندرعباس اقدام کنید؛ اما کدام‌یک از هتل‌های بندرعباس از کیفیت بیشتری برخوردار هستند و خدمات بهتری را به مهمانان خود ارائه می‌دهند؟

هتل های بندرعباس 1

هتل هما بندرعباس

هتل هما یکی از هتل‌های پنج‌ستاره بندرعباس است که توانسته رضایت مهمانان را به بهترین شیوه ممکن جلب کند. این هتل ۷ طبقه داشته و درمجموع ۱۸۷ واحد اقامتی در آن قرار دارد که تمامی آن‌ها از امکاناتی لوکس برخوردار هستند. ترانسفر رفت‌وبرگشت، خدمات ماساژ، زمین تنیس، استخر، خشک‌شویی، فروشگاه، کافی‌شاپ و...، تنها گوشه‌ای از خدمات و امکاناتی هستند که در اختیار مهمانان قرار خواهند گرفت.

هتل هرمز بندرعباس

یکی دیگر از هتل‌های پنج‌ستاره بندرعباس، هتل هرمز است. نکته قابل توجهی که در مورد این هتل وجود دارد، این است که گواهینامه‌ها و استانداردهای بین‌المللی مختلفی به آن اهدا شده‌ و این موضوع نشان می‌دهد که کیفیت خدمات‌رسانی هتل هرمز، در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. هتل هرمز بندرعباس در ۷ طبقه بنا شده و تعداد ۳۶۷ اتاق برای مهمانان در نظر گرفته شده‌ است. خدمات این هتل به‌حدی گسترده هستند که حتی صرافی و آرایشگاه نیز در این مجموعه وجود دارد.

هتل خلیج‌فارس بندرعباس

هتل خلیج‌فارس بندرعباس نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن اقامتی لوکس است. این هتل ۶ طبقه داشته و ۱۵۵ اتاق و سوئیت متنوع در این طبقات برای اقامت مهمانان وجود دارند. یکی از نکاتی که در رابطه با هتل خلیج‌فارس باید در نظر داشته باشید، این است که اتاق‌های این هتل معمولا ۱ یا ۲نفره هستند و به‌همین‌خاطر، اگر خانواده پرجمعیتی دارید، هتل خلیج‌فارس نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد؛ اما اگر به‌تنهایی سفر می‌کنید یا نهایتا یک نفر همراه‌تان است، این هتل قطعا تجربه خوبی را برای‌تان رقم خواهد زد.

هتل های بندرعباس |هتل خلیج‌فارس بندرعباس

هتل آتیلار ۱ بندرعباس

طبیعی است که هتل‌های پنج‌ستاره خدمات لوکسی را ارائه می‌دهند اما در ازای این خدمات، مبالغ بالایی را نیز دریافت می‌کنند. اگر می‌خواهید در کنار داشتن اقامتی لوکس و آسوده، هزینه چندانی را نیز نپردازید، هتل آتیلار ۱ بندرعباس یکی از بهترین گزینه‌ها است. این هتل ازلحاظ سطح کیفی در رده هتل‌های چهارستاره قرار می‌گیرد و طبق نظرات کاربران، توانسته است انتظارات ایشان را تا حد بسیار خوبی برآورده سازد. واحدهای این هتل بین ۱ تا ۶ تخته هستند که بسته به نیاز خود، می‌توانید هر یک از آن‌ها را رزرو کنید.

هتل استاتیس بندرعباس

یکی‌دیگر از هتل‌های چهارستاره بندرعباس که به آوازه خوبی در بین گردشگران دست یافته، هتل استاتیس است. این هتل در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد و به‌همین‌خاطر، از محیطی کاملا نوساز برخوردار است. علاوه‌بر این، وسایلی که در هتل به‌کار رفته‌اند نیز برخلاف بسیاری از هتل‌های دیگر، هنوز کهنه نشده‌اند و کیفیت بسیار خوبی دارند. یکی‌دیگر از نکات قابل توجه در مورد هتل استاتیس بندرعباس، تخصص کارکنان آن است. تمامی پرسنل این هتل آموزش‌هایی اصولی را پشت‌سر گذاشته‌اند و تقریبا همه مهمانان از نحوه برخورد ایشان کاملا راضی بوده‌اند.

هتل آتیلار ۳ بندرعباس

اگر می‌خواهید تا اقامت در مرتفع‌ترین سازه بندرعباس را تجربه کنید، هتل آتیلار ۳ بندرعباس بهترین گزینه خواهد بود. این هتل در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و مجددا در سال ۱۳۹۷ برای افزایش سطح کیفی مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آتیلار ۳ بندرعباس ۱۳ طبقه داشته و درمجموع ۹۸ واحد اقامتی در این طبقات وجود دارد. لازم به ذکر است که این هتل از لحاظ میزان خدمات در دسته هتل‌های چهارستاره قرار می‌گیرد.

هتل ایران بندرعباس

اگر قصد رزرو هتل در بندرعباس را دارید و می‌خواهید سفری اقتصادی را در پیش بگیرید، هتل ایران بندرعباس گزینه مناسبی است. این هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و هتلی سه‌ستاره محسوب می‌شود. هتل‌های سه‌ستاره معمولا خدمات خوبی را ارائه می‌کنند و هزینه اقامت در آن‌ها نیز هزینه‌ای اقتصادی محسوب می‌شود. نزدیک بودن هتل به اغلب مراکز مهم شهر را می‌توان جزو مزایای آن دانست.

هتل آپادانا بندرعباس

یکی‌دیگر از هتل‌های سه‌ستاره بندرعباس، هتل آپادانا است. این هتل در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد و تقریبا نوساز محسوب می‌شود. هتل آپادانا ۷ طبقه دارد که در این طبقات، ۴۹ اتاق برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده‌ است. بزرگ‌ترین مزیتی که در رابطه با هتل آپادانا وجود دارد، این است که نسبت به اغلب مکان‌های دیدنی شهر فاصله کمی داشته و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هر یک از آن‌ها دسترسی داشته باشید.

هتل امین بندرعباس

یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های بندرعباس، هتل امین است. این هتل از سال ۱۳۷۲ تاکنون مشغول‌به‌کار‌ بوده و در طی این سال‌ها توانسته تا رضایت بسیاری از مهمانان را به خود جلب کند. لازم به ذکر است که کلاس اقامتی هتل امین در دسته هتل‌های سه‌ستاره قرار می‌گیرد.

هتل فروغ بندرعباس

برای مسافرت در اقتصادی‌ترین حالت ممکن، رزرو یکی از هتل‌های دو ستاره می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. هتل فروغ بندرعباس به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر شناخته می‌شود که در سال ۱۳۷۱ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفته است. اگر شما نیز می‌خواهید در این هتل اقامت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا هرچه زودتر نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

هتل های بندرعباس |هتل فروغ بندرعباس

بهترین روش برای رزرو هتل در بندرعباس و آغاز سفر

برای اینکه خیال‌تان از بابت محل اقامت راحت باشد و در رابطه با این موضوع نگرانی نداشته باشید، بهتر است تا هتل مورد نظرتان را از قبل رزرو کنید. برای رزرو هتل بندرعباس و سفر به این شهر، می‌توانید به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به راحت‌ترین روش، هر یک از هتل‌های بندرعباس را رزرو کنید.

فلای تودی یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های مسافرتی کشور بوده و قابلیت‌های این سایت به رزرو هتل محدود نمی‌شوند؛ بلکه گردشگران می‌توانند نسبت به خرید بلیط هواپیما و قطار، دریافت ویزا، تهیه بیمه مسافرتی و... نیز اقدام کنند و سفری مطمئن را برای خود رقم بزنند.