22 اسفند 1402

هتل‌های مناسب برای اقامت کوتاه مدت در آمستردام

30 دفعه

آمستردام پایتخت زیبای هلند قطعا با جاذبه‌های خیره کننده خود می‌تواند سفری فراموش نشدنی و خاطره‌انگیز را برای گردشگران این شهر به ارمغان بیاورد. این شهر تلفیقی از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و دیدنی است که همین موضوع سبب خاص شدن آمستردام می‌شود. آیا دوست دارید به شهری سفر کنید که بر روی کانال‌های آب ساخته شده است؟ آیا بازدید از کاخ‌ها و عمارت‌های قدیمی برای شما جذاب است؟ آیا اقامت در بهترین هتل‌های هلند را دوست دارید؟ چنانچه علاقه‌مند به تجربه چنین مواردی هستید، بهتر است هر چه سریع‌تر به آمستردام سفر کنید.

جالب است بدانید خاص‌ترین و بهترین‌های هتل‌های هلند در شهر زیبای آمستردام قرار دارد و همین امر سبب شده این شهر محل اقامت بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی واقع شود. چنانچه شما هم دوست دارید در بهترین هتل آمستردام اقامتی کوتاه داشته باشید، پیشنهاد ما به شما مجموعه فلای‌تودی است. با رزرو هتل آمستردام از فلای‌تودی می‌توانید هم از کیفیت خدمات و سرویس دهی هتل مطمئن شوید و هم با قیمت مناسب و به صرفه هتلی درجه یک رزرو کنید. در ادامه به معرفی هتل‌های مناسب آمستردام می‌پردازیم.

رزرو هتل آمستردام  1

1.هتل آنانتارا گرند کراسناپولسکی آمستردام (Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam)

اگر از آن دسته از افراد هستید که اقامت در هتل‌های لوکس و همه چیز تمام را می‌پسندید، پیشنهاد می‌دهیم هتل مجلل آنانتارا گرند کراسناپولسکی را از دست ندهید. در این هتل تمام آنچه را که برای رفاه، سرگرمی و تفریح میهمانان لازم است، به بهترین شکل قرار گرفته است.

دکوراسیون داخلی هتل، به قدری خیره کننده است که معمولا زمانی که گردشگران پا به این هتل می‌گذارند، مدتی را صرف تماشای زیبایی‌های آن می‌کنند. مجسمه‌ها، هالوژن‌ها، دکوری‌ها، صندلی‌ها، مبلمان و همه و همه اقلام و آیتم‌های به کار برده شده، در لوکس‌ترین شکل ممکن خود هستند.

محیط داخلی اتاق‌ها نیز به بهترین نحو چیدمان و دکوراسیون شده است که با وجود نورگیری مناسب، تخت‌های راحت، وای فای رایگان، مبلمان شیک، پک‌های بهداشتی، چشم انداز مناسب و... اقامتی رویایی برای مهمانان رقم می‌خورد. خدمات اسپا، امکانات بدنسازی و اجاره دوچرخه به مهمانان ارائه می‌شود.

رزرو هتل آمستردام  2

2.هتل اوزو آرنا آمستردام (Ozo Hotels Arena Amsterdam)

هتل اوزو آرنا آمستردام یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید در آن اوقات خوشی را سپری کنید. این هتل امکاناتی مانند خشک‌شویی / لباسشویی، صندوق امانات در پذیرش، آسانسور، تلویزیون، کافی شاپ، باغچه، پارکینگ مخصوص ویلچر، پذیرش 24ساعته، خدمات اتاق vip، امکانات بدنسازی، تهویه مطبوع و… را در اختیار شما قرار می‌دهد.

چنانچه دوست دارید در محیطی شیک و دلنشین در کنار عزیزانتان غذاهایی لذیذ و خوشمزه را امتحان کنید، پیشنهاد می‌دهیم حتما سری به رستوران یا کافی شاپ هتل اوزو آرنا بزنید.

3.هتل مونپیک سیتی سنتر آمستردام (Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre)

هتل مونپیک سیتی سنتر آمستردام، هتلی مجلل و شیک می‌باشد که 4 ستاره طلایی را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته است، میهمانان این امکان را دارند که هر زمان که به آمستردام رسیدند، بتوانند به راحتی در این هتل پذیرش بگیرند و کلید اتاق مورد نظر خود را دریافت کنند.

  این مطلب هم مطالعه کنید: معرفی مکان های گردشگری هلند

اگر گشتی در اتاق‌های این هتل بزنید، خواهید دید که تمامی اتاق‌ها دارای امکانات لازم مانند تهویه مناسب هوا، تخت و مبلمان راحت، مینی بار، تلویزیون و... هستند. کسانی که علاقه‌مند به اقامت در هتل‌هایی با چشم اندازهای عالی می‌باشند، بهتر است هر چه سریع‌تر هتل مونپیک سیتی سنتر آمستردام را رزرو کنند. با وجود موقعیت عالی هتل، چشم اندازی عالی از پنجره‌ اتاق‌ها در انتظار شماست. این منظره جذاب می‌تواند برای دقایقی روز و شب شما را بسازد و حس خوبی به شما منتقل کند.

در این هتل حتی برای طرفداران استخر، سونا، بدنسازی و کلوپ سلامتی نیز امکانات لازم تعبیه شده است. دوستداران اهل مطالعه می‌توانند به کتابخانه هتل سر بزنند و از زمان‌های آزاد خود به بهترین نحو استفاده کنند.

به صورت کلی اگر بخواهیم هتل مونپیک سیتی سنتر را با تنها یک جمله توصیف کنیم، باید بگوییم "با رزرو این هتل اقامتی رویایی و فراموش نشدنی در انتظار شماست."

رزرو هتل آمستردام  3

4.هتل لئوناردو رمبراندپارک آمستردام (Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark)

هتل لئوناردو رمبراندپارک آمستردام، جز هتل‌های 4 ستاره این شهر است. این هتل به‌ دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و امکاناتی که دارد، طرفداران زیادی در میان گردشگران یافته است. امکانات بدنسازی، اجاره دوچرخه در محل، اتاق‌های جلسه و اتاق‌های کنفرانس، وای فای رایگان، صندوق امانات در پذیرش، کارکنان مسلط به چند زبان و... برخی از ویژگی‌های هتل هستند.

هتل دارای مکان‌های فضای باز زیادی است که می‌توانید به همراه خانواده و دوستانتان پیک نیک کنید و از هوای این شهر لذت ببرید.

هتل لئوناردو، حتی به فکر میهمانان ناتوان و معلول خود نیز بوده است و مسیرهای رستوران، پارکینگ، اتاق‌های کسب و کار، میز پذیرش، سرویس‌های بهداشتی به گونه‌ای طراحی شده است قابل دسترس برای ویلچر می‌باشد. اگر به دنبال امتحان غذاهای خوشمزه هستید، پیشنهاد می‌دهیم حتما به رستوران‌های این هتل سری بزنید. بدون شک در این رستوران‌ها غذاهایی لذیذ و منحصربه فرد را امتحان خواهید کرد.

رزرو هتل آمستردام از فلای‌تودی

آمستردام (پایتخت هلند) شهری دیدنی است که می‌تواند گردشگران با سلیقه‌های متفاوت را سرگرم کند و بهترین اوقات را برای آن‌ها رقم بزند. جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر از قدیم‌الایام محبوبیت بسیاری در جهان داشت که با گذشت زمان همچنان این محبوبیت در جهان پا برجاست.

موزه تماشایی ون گوگ، محله جردن، کاخ سلطنتی آمستردام، موزه خانه رامبراند و سایر مکان‌های دیدنی، همه و همه دلایلی کافی برای اقامت در این شهر است. در صورتی که به دنبال رزرو هتل آمستردام برای اقامت کوتاه مدت هستید، مجموعه فلای‌تودی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فلای‌تودی هتل‌هایی را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد که هم از نظر کیفیت خدمات مطلوب هستند و هم قیمت به صرفه‌ای دارند. علاوه بر رزرو بهترین هتل‌ها از طریق فلای‌تودی، این مجموعه خدماتی مانند فروش بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، فروش ارزان‌ترین بلیط‌‌های قطار، دریافت انواع ویزا (گردشگری، تجاری و سفارت) را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

رزرو و خرید تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه هم به صورت مراجعه حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت فلای‌تودی قابل انجام است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم پشتیبانی فلای‌تودی تماس بگیرید. کارشناسان تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است و بهترین نحو شما را راهنمایی خواهند کرد.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 22 اسفند 1402 08:58