25 فروردين 1403

جاذبه های عجیب ژاپن که هیچ کجای دنیا تجربه نمی کنید

24 دفعه

ژاپن پر از تجربه های عجیب و غریب است. از کافه های جغد و گربه گرفته تا جزیره خرگوش و هتل هایی که با ربات اداره می شود. با معرفی جاذبه های عجیب ژاپن همراه ما باشید.

اگر در طول سفر خود در ژاپن به دنبال انجام کارهای متفاوتی هستید، می توانید از کافه های عجیب تا جشنواره های مخصوص ژاپن را امتحان کنید. تجربیات عجیب و غریب زیادی در ژاپن وجود دارد. در اینجا لیستی از کارهای غیرعادی برای انجام در تور ژاپن تهیه کرده ایم که در هیچ جای دیگری نمی توانید آنها را تجربه کنید. این تجربیات، سفر شما را در ژاپن واقعا فراموش نشدنی خواهد کرد. پس همراه ما باشید.

به گوزن های نارا غذا بدهید

شهر نارا خانه صدها گوزن است که در شهر پرسه می زنند و اگر خوش شانس باشید، ممکن است حتی بتوانید به آنها غذا بدهید! در بین جاذبه های عجیب در سفر به ژاپن، گوزن های نارا محبوب ترین آنهاست. با وسایلی که می توانید با کمک محلی ها تهیه کنید، تماشا کنید که گله گوزن ها در اطراف شما جذب می شوند. این یک تجربه منحصربه‌فرد است و خاطرات و تصاویر شگفت‌انگیزی برای شما به یادگار خواهد گذاشت. از نزدیک شدن به گوزن ها نترسید، آنها بسیار صمیمی هستند.

جاذبه های عجیب ژاپن 1

به جنگل ارواح آئوکیگاهارا بروید

برای تجربه ای عجیب و ترسناک به جنگل آئوکیگاهارا در ژاپن بروید. آئوکیگاهارا به عنوان یکی از تسخیر شده ترین مکان های ژاپن در نظر گرفته می شود و آن را به مقصدی ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال تجربه های غیرعادی هستند. این جنگل محلی محبوب برای داستان‌های ارواح ژاپنی است و بسیاری از بازدیدکنندگان از شنیدن صداهای عجیب و دیدن ارواح گزارش می‌دهند. مطمئن شوید که این مکان مقدس را با احتیاط کاوش کرده و به آن احترام بگذارید.

در کافه جغد یک قهوه بنوشید

برای کسانی که به دنبال تجربه ای منحصر به فرد هستند، کافه جغد یکی از جاذبه های عجیب ژاپن است. در این کافه می توانید بیش از 30 گونه جغد را در آغوش بگیرید که بیشتر آنها بومی ژاپن هستند. می توانید با جغدها عکس بگیرید یا حتی به آنها غذا بدهید. اگر از دوستداران حیوانات هستید، کافه جغدها قطعا یکی از عجیب ترین کارهایی است که باید در ژاپن انجام دهید!

با مجسمه آزادی عکس بگیرید

آیا می خواهید با نماد معروف آزادی عکس بگیرید؟ به منطقه اودایبا در توکیو بروید و نمونه کوچکتری از مجسمه آزادی را در آنجا خواهید دید. جزیره مصنوعی اودایبا یک مکان محبوب برای عکاسی است و یک پس زمینه عالی دارد. مجسمه آزادی توکیو تقریباً 3.3 متر ارتفاع دارد که بیش از دو برابر اندازه یک انسان معمولی است. این مجسمه نه تنها برای گردشگران سرگرم کننده است، بلکه نمادی از صلح ژاپن و ایالات متحده می باشد.

در اوساکا شب را در هتل رباتی بمانید

اگر به دنبال یک تجربه اقامت واقعا منحصر به فرد هستید، به هتل Henn-na در شهر اوساکا بروید. این هتل رباتی بی نظیر تقریباً به طور کامل توسط ربات ها اداره می شود: از پذیرش گرفته تا نظافت اتاق. حتی فرآیند چک کردن فعال با صدا توسط یک ربات انجام می شود! این هتل همچنین دارای ربات های دایناسور در لابی است و اتاق‌های آینده‌نگر با تخت‌خواب‌ها و تلویزیون‌های خودکار ارائه می‌کند. اقامت در هتل رباتی قطعا یک تجربه به یاد ماندنی برای شما از جاذبه های عجیب و غریب ژاپن خواهد بود.

جاذبه های عجیب ژاپن 2

شراب مار بنوشید

یکی از جاذبه های عجیب ژاپن نمونه‌برداری از شراب مار است. این نوشیدنی نوعی شراب برنج است که با یک مار سمی درست می‌شود. گفته می شود که این زهر طعم شراب را افزایش می دهد و خواص دارویی به همراه دارد. شراب مار یک نوشیدنی سنتی محبوب در برخی از مناطق ژاپن است و می توان آن را در برخی فروشگاه ها پیدا کرد. این قطعا تجربه ای است که فراموش نخواهید کرد!

پاچینکو بازی کنید

پاچینکو نوعی بازی دارای جایزه رایج در ژاپن است و یکی از غیرعادی‌ترین کارهایی است که می‌توان در این کشور انجام داد. بازی پاچینکو روی یک ماشین عمودی بزرگ که شبیه یک ماشین پین بال است بازی می‌شود، اما بازیکنان به جای استفاده از باله، توپ‌های فولادی کوچک را به شکاف شلیک می‌کنند. هدف از بازی این است که تا آنجا که ممکن است توپ را به دست آورید تا با جوایز مبادله شود. اگرچه جوایز معمولاً ارزش پولی زیادی ندارند، اما بازی پاچینکو یک تجربه هیجان انگیز است که در هیچ جای دیگری نمی توانید آن را پیدا کنید. در سفر به ژاپن فرصت بازی پاچینکو را از دست ندهید.

در یک مراسم سنتی چای ژاپنی شرکت کنید

مراسم چای یک آیین سنتی ژاپنی است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این کشور دارد. مراسم چای را می توان یک تجربه معنوی و زیبایی شناختی دانست که شامل تهیه و ارائه چای ماچا به شکل کاملا با دقت و با آرامش است. میهمانان باید آداب سختگیرانه ای را رعایت کنند که شامل تعظیم، ورود و خروج منظم به چایخانه و پوشیدن لباس سنتی است. این مراسم به خودی خود، مراقبه بوده و آرامش بخش است و آن را راهی عالی برای استراحت از شلوغی ژاپن در نظر بگیرید.

به یک کافه گربه بروید

اگر علاقه مند به گربه ها هستید، به یک کافه گربه در توکیو بروید. این کافه ها با گربه های در هر شکل و اندازه، مکان مناسبی برای استراحت و نوشیدن چای یا قهوه هستند. هنگام نوازش گربه ها می توانید تنقلات یا نوشیدنی بخرید یا فقط با آنها بازی کنید. در برخی از کافه ها، حتی ممکن است بتوانید گربه ها را پس از بازدید به خانه ببرید.

از جزیره خرگوش دیدن کنید

جزیره خرگوش که با نام اوکونوشیما نیز شناخته می شود، جزیره کوچکی در سواحل هیروشیما است. دلیل عجیب بودن این جزیره، این است که پر از خرگوش های وحشی می باشد. این جزیره زمانی به عنوان یک پایگاه مخفی برای تولید گازهای سمی در طول جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه به یک مقصد گردشگری تبدیل شده است. بازدیدکنندگان برای دیدن ده ها خرگوش که این طرف و آن طرف می پرند، به جزیره اوکونوشیما می روند. حتما غذای فراوان به همراه داشته باشید و عکاسی را فراموش نکنید!

جاذبه های عجیب ژاپن 3

به یک رستوران رباتی در توکیو بروید

رستوران ربات که در منطقه شینجوکو توکیو واقع شده است، تجربه ای خارج از این جهان است. این نقطه پرطرفدار به خاطر فضای عجیب و غریب و با فناوری پیشرفته‌اش شناخته می‌شود، جایی که ربات‌های غول‌پیکر، لیزر و تعداد زیادی دختر در حال رقص را می‌بینید. این واقعا یکی از جاذبه های عجیب ژاپن و توکیو می باشد. یکی از وعده های غذایی خود را به نمایش ربات ها با اجراکنندگان صحنه با لباس های عجیب غریب و موسیقی های پرشور، اختصاص دهید. این یک شب منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای شما در سفر به ژاپن خواهد بود.

منبع: نارون اکوتور