14 -2670

شهر توریستی کیپ تاون در آفریقای جنوبی

5028 دفعه

 کیپ تاون دومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی و مرکز استان کیپ شرقی است. کیپ تاون شاید زیباترین شهر آفریقای جنوبی باشد از این رو بی دلیل نیست که بیشتر تورها اکثر اقامت خود را در این شهر برنامه ریزی می کنند. این شهر در جنوب غربی کشور در کنار دماغه امید نیک و دقیقاٌ در جنوبی ترین بخش های قاره آفریقا قرار گرفته است.  شهر کیپ تاون برای بندر معروفش و مراتع و پوشش گیاهی اش شهرت جهانی دارد. مزارع شهر کیپ تاون نیز دارای شهرت جهانی است و این شهر در مجموع شهری نمادین و شبه مقدس در کشور آفریقای جنوبی است و مردم آفریقای جنوبی به این شهر علاقه ای وافر دارند.

بسیاری از خانه های  شهر کیپ تاون جالب و دلپذیر به شیوه و سبک خانه های پارلماني است و چندین موزه و کلیسای جامع و مسجد و رصدخانه سلطنتی و دانشگاه در نزدیکی اين شهر واقع شده است. . زیبایی طبیعی کیپ تاون آن را به یکی از جذاب ترین شهرهای جهان بدل کرده است. سواحل زیبا و کوه «تیبل» از جمله جاذبه های مهم گردشگری این منطقه هستند. علاوه بر این کیپ تاون به خاطر تنوع فرهنگی و آستانه تحمل بالا در سطح اجتماعی شهرت دارد.

 شهرکیپ تاون مركز مهم گردشگري در آفريقاي جنوبي است بطوريكه سالانه بيش از 1.5 ميليون توريست بين المللي از اين شهر بازديد به عمل مي آورند.

برخی از دیدنی های شهر کیپ تاون عبارتند از :

 بوک آپ (Bo-Kaap): این منطقه یا محله که بر روی تپه ای در جنوب غربی مرکز شهر قرار دارد منطقه ای تاریخی است که اصالتا به برده هایی که از جنوب شرق آسیا به این منطقه آورده می شدند اختصاص داشته است.

باغ طبیعی کریستن بوش (Kirstenbosch) : این باغ کلکسیونی از گیاهان و گل های ویژه آفریقای جنوبی و کیپ تاون است .

سيگنال هيل (Signal Hill): مکانی دیدنی برای پیک نیک است که مناظر اطراف و همچنین چشم انداز شهر از این منطقه بسیار زیباست و رستوران های مشهوری در این منطقه وجود دارد.

واتر فرانت ادونچر (Waterfront Adventures): پارک آبی نهنگ ها است وشما مي توانيد از نزديك با زندگی اين جانوران آشنا شويد.

شهر توریستی کیپ تاون در آفریقای جنوبی

 

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 08 آبان 1398 14:50