07 -2668

پارک آب و آتش کجاست؟

2565 دفعه

پارک آب و آتش (بوستان حضرت ابراهیم)  در سال ۱۳۸۸ در اراضی عباس آباد تهران افتتاح شد. پارک آب و آتش با مساحتی حدود ۲۴ هزارمتر مربع در شرق میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک و بر روی تپه های عباس آباد احداث شده است.

پارک آب و آتش

بوستان حضرت ابراهیم به وسیله آب نماهای زیبا و متعدد و متفاوت لحظات شاد و مفرحی را برای شما رقم خواهد زد. همچنین داشتن چهار عدد برچ آتش که ارتفاع آتش آن ها به هشت متر می رسد یکی از چشم اندازهای بدیع بوستان آب و آتش به شمار می رود. با هدف انجام عمل های فرهنگی و هنری و برپا داشتن نمایش های آیینی، یک آمفی تئاتر مجلل و مدرن نیز با ظرفیت ۴۰۰ نفر احداث شده است.

پارک آب و آتش

پارک آب و آتش یکی از جدیدترین پارک‌های شهر تهران است که فضایی متفاوت و مدرن دارد و همه روزه به خصوص در فصول گرم سال، تعطیلات و در ساعات پایانی روز میزبان تعداد زیادی از گردشگران است. این پارک دارای امکاناتی کامل است و تجهیزاتی مانند چهار برج آتش، آبنما، فضای بازی با آب، چادری ۷۰۰ متری با روی گردان ۳۷۰ نفری، پل ابریشم، لانه کبوتر، کالسکه رانی، فانوس دریایی، آلاچیق و محیط سبز است که آن را از سایر بوستان های تهران متمایز کرده است.غلاوه بر این قرارگیری این پارک در نزدیکی پل طبیعت، بوستان بنادر و بوستان نوروز باعث شده که میزان بازدید از آن بیشتر هم شود.

پارک آب و آتش

پل ابریشم که بوستان بنادر را به گنبد مینا می‌رساند هم روبروی این پارک قرار دارد. از جمله جذابیت‌های پارک آب و آتش تندیس‌های جالبی است که در جایجای پارک به چشم می‌خورند.

 این پارک دارای زمین اسکیت و بوفه و کافه و رستوران است. همچنین در پارک آب و آتش یک آمفی تئاتر هم قرار دارد. یک فانوس دریایی بوستان آب و آتش را از بوستان بنادر جدا می‌کند که در حال حاضر امکان بازدید از بالای آن وجود ندارد؛ اما اگر مجددا امکان بازدید از آن ایجاد شود، می‌توانید نماهای زیبایی از پارک و پل طبیعت و شهر تهران را ببینید.

پارک آب و آتش در  خیابان آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک، انتهای کوچه ژوبین قرار دارد.

{tortags,607,3}

آخرین ویرایش در شنبه, 02 شهریور 1398 14:33