28 -2669

پارک ژوراسیک تهران

2061 دفعه

بوستان ژوراسیک تهران یا بوستان دایناسورهای متحرک یک پارک آموزشی، گردشگری و تفریحی در سعادت آباد تهران است که در اوایل اسفند ماه ۱۳۹۲ خورشیدی به بهره‌برداری رسید. نخستین پارک موضوعی پایتخت به شمار می‌رود که به معرفی انواع دایناسورها به همراه نمایش مجسمه‌های متحرک دایناسورها همراه با صدا و جلوه‌های ویژه می‌‌پردازد.
پارک دایناسورهای متحرک نه تنها برای بچه‌ها، که برای بزرگسالان نیز جالب خواهد بود و پارکی است که از دیدن آن پشیمان نخواهید شد. این پارک در مساحت ۳۰ هزار متر مربع  است که در آن  مجسمه متحرک ۲۸ دایناسور قرار گرفته است.
  پارک ژوراسیک ها بوستان در ایران است که با به نمایش گذاشتن مجسمه‌های دایناسور‌های مختلف، امکان آشنایی بیشتر با این موجودات عظیم الجثه را فراهم کرده است.
در این بوستان روش زندگی و خوراک دایناسورها و نام علمی دایناسورها به نمایش گذاشته شده است. دایناسورها به شکل کاملاً طبیعی طراحی شده‌اند به شکلی که دست و پای آن‌ها حرکت می‌کند و حتی قادر هستند پلک بزنند. همچنین یک تخم دایناسور که نوزاد دایناسور از آن بیرون می‌آید و دوباره به داخل فرو می‌‌رود نیز طراحی شده است.
این پارک دارای پارکینگ، بوفه و سرویس بهداشتی و فضایی مناسب و کافی برای خانواده‌ها است. علاوه بر آن دارای کارگاه‌های آموزشی و فیلم، استودیو ژوراسیک، سینما سه بعدی و ژورا شاپ (کافی شاپ مخصوص ژوراسیک پارک)  است.

نشانی پارک ژوراسیک تهران:  تهران، سعادت آباد، انتهای بلوار پاکنژاد، میدان بهروز، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

تلفن تماس: ۲۲۳۶۷۶۶۰

{tortags,323,3}

آخرین ویرایش در شنبه, 02 شهریور 1398 14:23