07 -2668

بام تهران کجاست؟

3576 دفعه

یکی از مکان های دیدنی‌ و جذاب تهران، بام تهران است که آب و هوای پاک و کوهستانی دارد. بام تهران واقع در بخش بالایی ولنجک و قسمت ابتدای تله کابین توچال است اگر می خاهید از پایتخت تصویری به یادماندنی در ذهن داشته باشید در ادامه با راهنمای سفر همراه باشید.

 

بام تهران

بام تهران مجموعه‌ای تفریحی و گردشگری است که بین بخش پارکینگ تله کابین و ایستگاه اول آن بصورت جاده آسفالته بوده و به علت وجود مناظر زیبای کوهستانی و نیز دید زیبا از بالایی‌ترین نقطه شهر تهران موجب شده شهروندان تهران برای استفاده از طبیعت و مناظر زیبا، این جاده را به‌عنوان مسیری تفریحی و محلی برای پیاده‌روی انتخاب کنند.

بام تهران

بام تهران گزینه خوبی برای جدا شدن از شلوغی و ترافیک و هیاهوی شهر و لذت بردن از آرامش و طبیعت کوهستان است. اینجا همان قدر که برای افراد عاشق آرامش و تماشای شهر از ارتفاع جذاب هست، برای عاشقان آدرنالین هم جذاب هست. بانجی جامپینگ، زیپ لاین، سورتمه، سینما چندبعدی، بازی های ذهنی و هیجانی و ... همگی ساعاتی مفرح را برای علاقه مندان فراهم کرده است. درنهایت هم پیشنهاد می کنیم تا دقایقی را به تماشای شهر در تاریکی شب بپردازید تا بازدیدتان از بام تهران تکمیل شود.

بام تهران

همه روزه عده زیادی از مردم برای بازدید از بام تهران می آیند. اگر وسیله حمل و نقل شخصی دارید، برای رسیدن به بام تهران باید از بزرگراه چمران شمال به خیابان ولنجک و سپس بام تهران بروید. برای اطمینان خاطر گردشگران، پارکینگ خودرو و موتورسیکلت تعبیه شده است. اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، می‌توانید با خط چهار اتوبوس تندروی تهران یا تاکسی‌هایی که از بزرگراه چمران عبور می‌کنند، به ایستگاه تابناک (پمپ بنزین ولنجک) رفته و از آنجا با تاکسی به بام تهران بروید، یا از تاکسی‌های خط میدان تجریش-بام تهران استفاده کنید.

بام، جغرافیای تفاوت‌های اجتماعی و فرهنگی است. به این دلیل که از همه اقشار و گروه‌های اجتماعی به آنجا می‌روند تا از محیط باز و مطبوع بام بهره‌مند شوند. بام تهران در واقع یکی از ریه‌های تنفس اجتماعی شهر تهران است که در حکم یکی از موثرترین فضاهای شادی بخش عمومی عمل می‌کند. در ادامه بیشتر به توضیح و توصیف این مکان تفریحی و فرهنگی می‌پردازیم

بام تهران

برای مشاهده مطالب و تصاویر گردشگری به  کانال راهنماسفر مراجعه کنید.

{tortags,596,3}

آخرین ویرایش در دوشنبه, 12 اسفند 1398 09:51