03 ارديبهشت 774

پارک آبی سیام (بانکوک) در تایلند

3776 دفعه

يکي از مراکز تفريحي شهر بانکوک مجموعه سيام پارک است که در شرق این کلانشهر قرار گرفته است و از بزرگترین استخر آبی با امواج و گرداب مصنوعی و مرتفع ترین سرسره آبی در جهان برخوردار است. پارک آبی سیام داراي بزرگترين استخر موج در دنيا است و در کتاب ثبت رکورد گينس ثبت گرديده است .استخرهای بیشماری در آن ساخته شده است که گروه های مختلف سنی می توانند از آنها استفاده کنند. برخی از قسمت های پارک آبی سیام همانند ساحل دریا شبیه سازی شده است. در کنار این مجموعه بی نظیر ، آبشارها و صخره هایی نیز به چشم می خورند و کلوب آب درمانی و ماساژ نیز در آن در نظر گرفته شده اند. از جاذبه های دیگر این مجموعه سرسره های مارپیچ و تونلی شکل آن است که هیجانی مضاعف به مراجعین خود  می بخشد. بد نیست بدانید که اين استخر موج داراي 13600 متر مربع مساحت ميباشد.اين مجموعه داراي بيش از 30 دستگاه مي باشد.

اين پارک شامل 4 قسمت به شرح ذيل است:

  1. پارک آبي
  2. جهان خانوادگي

3.جهان فانتزي

4.جهان کوچک

پارک آبی سیام در طول سال با بازديد بيش از 2 ميليون نفر از سراسر دنيا يکي از جاهاي ديدني بانکوک لقب گرفته است.اين پارک همچنين داراي يه سالن آمفي تاتر بزرگ جهت اجراي مراسم خاص نيز ميباشد. پارک سیام داراي يک برج بلند به ارتفاع 100 متر نيز ميباشد که ميتونيد از بالاي آن چشم انداز شهر و ببينيد.

و همچنين اينجا داراي يه مرکز ماساژ پيشرفته نيز ميباشد

 وسايلي که بيشترين بازديد رو داره در اين پارک عبارتند از:

Vortex گرداب:

اين گرداب يکي از 2 تا گرداب بزرگ دنيا ميباشد واولين در نوع خود در آسياي جنوب شرقي است. اين گرداب به طول 765 متر و در 5 حلقه به قطرهاي مختلف طراحي و ساخته شده است.

Giant Drop قطره غول پيکر:

سقوط آزاد از ارتفاع 75 متري که بسيار مهيج است.

 

 پارک آبی سیام (بانکوک) در تایلند

 

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 07 اسفند 1398 15:25