06 اسفند 773

شهر دیزنى لند هنگ کنگ (Disneyland)، سرزمین شگفتی آسیا

5492 دفعه

درباره دیزنی‌لند هنگ کنگ

این پارک در سال 2005 میلادی فعالیت خود را آغاز کرد که بزرگ‌ ترین مجموعه بازی در هنگ کنگ محسوب می‌شود اما در سطح جهانی کوچک‌ ترین دیزنی لند به حساب می‌آید. این پارک دکورهای ویژه برای جشن‌های هالووین، عید پاک، کریسمس و سال نو چینی را دارد که با بازدید از آن‌ها می‌توانید با نوع برگزاری آن‌ها آشنا شوید، همچنین هفت سرزمین مختلف در دیزنی لند هنگ کنگ وجود دارد که ساخت قلعه‌های آن‌ها از هفت داستان و انیمیشن متفاوت الهام گرفته شده است. در هر بخش بازیگرانی را می‌بینید که به سه زبان انگلیسی، ماندراین و کانتونی صحبت می‌کنند و رفتار کاملا دوستانه و صمیمی با مراجعه کنندگان دارند، در واقع کار این افراد راهنمایی و یا اجرای نمایش برای شماست.
ساختمان‌های مین استریت دیزنی‌ لند هنگ کنگ معماری کاملا مشابه مین استریت دیزنی‌لند دارد با داستان و حکایت‌هایی متناسب با موقعیت پارک که در هنگ کنگ است. فضایی درست مثل آمریکای قرن بیستم را برای شما تداعی می‌کند. به علاوه، بهترین مغازه‌های سوغاتی فروشی را اینجا خواهید یافت. این پارک دارای هفت سرزمین (که بیش‌تر از جزئیات هر یک خواهیم گفت) و دکورهای ویژه هالووین، کریسمس، سال نو چینی و عید پاک است.

یکی از جاذبه های توریستی شهر هنگ کنگ  دیزنی لند می باشد. این پارک در 12 سپتامبر سال 2005 افتتاح گردید که با افتتاحش به رویای بچه ها و بزرگترها رنگ واقعیت بخشید. این پارک به دلیل روبه رو شدن با شخصیت های کارتونی و همچین امکان انواع تفریحات و سرگرمی ها همیشه جز اولویت گردشگران بوده است .در این مجموعه شخصیت های کارتونی مثل: قلعه زیبای خفته، چرخ و فلک سیندرلا، میکی موس، وینی پیف، سفید برفی و دیگر شخصیت های کارتونی به نمایش گذاشته شده است.

دیزنی لند هنگ کنگ این پارک یکی از کامترین پارک های دیزنی لند در دنیاست که وسایل بازی و جاهای دیدنی آن شامل: خیابان های اصلی ایالات متحده و وسایل نقلیه در آن، پرواز فانتزی، کروز در رودخانه جنگل، راه آهن دیزنی لند، خانه تارزان، جزیره تارزان، میکی موس طلایی در داستانهای دیزنی میباشد در این پارک رستورانها و مراکز فروش تنقلات و نوشید نیها بسیار است. شاید فکر کنید شهربازی فقط مخصوص کودکان است و برای شما چندان جذاب نیست اما باید بگوییم که در دیزنی لند فرقی ندارد کودک هستید یا بزرگسال، اینجا برای همه وسوسه انگیز است.

پارک دیزنی لند هنگ کنگ

پارک دیزنی لند هنگ کنگ میزبان (رژه در دیزنی لند) و (دیزنی در ستاره) وهمچنین آتش بازیهای زیبای شبانه می باشد. این پارک یکی از کامترین پارک های دیزنی لند در دنیاست که وسایل بازی و جاهای دیدنی آن شامل: خیابان های اصلی ایالات متحده و وسایل نقلیه در آن، پرواز فانتزی، کروز در رودخانه جنگل، راه آهن دیزنی لند، خانه تارزان، جزیره تارزان، میکی موس طلایی در داستانهای دیزنی میباشد در این پارک رستورانها و مراکز فروش تنقلات و نوشید نیها بسیار است. خوردنی های دیزنی لند هنگ کنگ به شکل کاراکترهای فیلم های دیزنی درست شده اند، به شکل شخصیت هایی که بخصوص، در بازار آسیا پرطرفدار هستند، همچون دافی، خرس دیزنی و شخصیت هایی از فیلم داستان اسباب بازی ها و ...

1- مین استریت یو اس ای (main street u.s.a)، اولین سرزمینی است که با آن آشنا می‌شوید و فضا این خیابان کاملا با آمریکای قرن بیستم مشابه است که در کنار آکادمی انیمیشن، خیابان اصلی وسایل نقلیه و خط راه آهن دیزنی لند هنگ کنگ_ایستگاه مین استریت، مغازه‌هایی هم برای فروش سوغات دارد. قدمی آن طرف‌تر قلعه زیبای خفته و فنتسی لند (fantasy land) را خواهید دید که بازی‌هایی مانند کراسل سیندرلا (چرخ و فلک اسبی)، دامبو فیل پرنده، جنگل پریان (جایی که با شخصیت‌های دیزنی رو به رو می‌شوید)، باغ‌های فانتزی و راه آهن دیزنی لند هنگ کنگ_ایستگاه فنتسی لند، از جذاب‌ترین قسمت‌های این پارک برای کودکان محسوب می‌شود.

2- سرزمین دیگر این مجموعه، سرزمین داستان اسباب بازی‌ها (toy story land) است که از انیمیشن معروف داستان اسباب بازی برگرفته شده است و با بازی‌های جذابی مانند بشکه شادی، ماشین سگ چرخان (مخصوص کودکان)، سقوط آزاد در کنار فنتسی لند قرار دارد.

3- میستیک پوینت (mystic point) جدیدترین سرزمین دیزنی لند هنگ کنگ است که آن را نزدیک به سبک خانه ارواح طراحی کرده‌اند، اما استراتژی این قلعه با داستان خانه ارواح کاملا متفاوت است.
در این سرزمین با جنگل‌های اسرارآمیز و حوادث ماوراطبیعه در دل جنگل استوایی و خانه‌ی مردی به اسم لرد هنری میسبیک و با حوادث ماوراءالطبیعه در دل جنگل‌های اسرار آمیز استوایی روبه رو می‌شوید. سرزمین گریزلی گالش (grizzly gulch) پنجمین زمین بازی، دره گریزلی به ورژن هنگ کنگی است که طبیعت غرب وحشی را در قرن نوزدهم به نمایش می‌گذارد، در این قسمت می‌‌توانید با ماشین ریلی کوهستان، عکاسی در غرب وحشی و دره آتشفشان سرگرم شوید و از بازی‌های مهیج آن لذت ببرید.

4- ادونچرلند (Adventureland) سرزمین افسانه‌ای دیگر که با گشت در رودخانه جنگلی، لیکی تیکی (فضایی برای آب بازی)، خانه درختی تارزان و سوار بر کلک به سوی خانه درختی تارزان، روزی پرماجرا را برای شما تداعی می‌کند. اما به آخرین سرزمین دیزنی لند هنگ کنگ رسیدیم که تومارولند (tomorrow land) نام دارد و با بازی‌های متنوعی مانند باز لایتر (این سرگرمی به طوری است که برای نجات جهان باید دست به کار شوید)، مرد آهنی، جنگ ستارگان و کوهستان هایپراسپیس به هیجانات و سرگرمی‌های شما را در دیزنی لند هنگ کنگ به پایان می‌رساند.

پارک دیزنی لند هنگ کنگ

آخرین ویرایش در یکشنبه, 19 اسفند 1397 16:19
محتوای بیشتر در این بخش: جزیره زیبای لانتائو درهنگ کنگ »