11 خرداد 774

بام هنگ کنگ یا قله ویکتوریا در هنگ کنگ

3269 دفعه

قله ویکتوریا (Victoria Peak) در نیمه غربی جزیره هنگ کنگ قرار دارد، با نام Mount Austin نیز شناخته می‌شود که نام کوهی در نیمهٔ‌غربی هنگ‌کنگ است. منطقه اعیان‌نشین مید-لِولز در ارتفاعات کوه‌پایه ویکتوریا پیک واقع شده‌است.

نمای روز و شب قله ویکتوریا بسیار متفاوت است و البته هر یک زیبایی خاص خود را دارند. این محل به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و چشم‌انداز بی‌نظیر، سالانه حدود 7 میلون گردشگر را به سوی خود جذب می‌نماید. قله ویکتوریا با ارتفاع 554 متری از سطح دریا، دارای هوایی بسیار عالی است که همین ویژگی به همراه چشم انداز فوق‌العاده، این محل را به یکی از نقاط مورد علاقه مهندسان و انبوه سازان برای ساخت ویلاهای لوکس و مجلل مسکونی تبدیل کرده است.

اگر در طول روز از بالای ارتفاعات ویکتوریا به اطراف نگاه کنید، آسمان خراش‌های متعدد و شلوغی و رفت‌وآمد خیابان‌ها را در نمایی 360 درجه خواهید دید. شبهای هنگ کنگ نورپردازی زیبایی دارد و در دنیا معروف است. بسیاری از گردشگران شبها هم برای دیدن منظره نورپردازی هنگ کنگ به بام هنگ کنگ می آیند. با سوارشدن برتراموای قله ویکتوریا می توانید نمایی عالی از شهر هنگ کنگ، بندرگاه ویکتوریا، Kowloon و ... داشته باشید. این قله، بهترین نقطه برای تماشای نمایی 360 درجه از بندرگاه زیبای ویکتویا و جزایر اطراف آن است.

 

 

 

 

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1397 11:53