22 فروردين 1397

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

2713 دفعه

پارک وکیل آباد مشهد که از گذشته به عنوان منطقه‌ای ییلاقی و خوش آب و هوا شناخته می شده امروز هم مد نظر ساکنین مشهد و همچنین مسافرین تور مشهد قرار گرفته است.پارک وکیل آباد به مساحت ۷۰ هکتار دارای طبیعتی فوق العاده است و از پوشش گیاهی متنوعی برخوردار می باشد. می توان در این باغ زیبا از درخت های کهنسال نار و کاج و همچنین منظره ی فوق العاده ی رودخانه ی فصلی لذت برد. پارک وکیل آباد که بنابر طبیعت زیبا و همچنین جذابیت های طبیعی و آب وهوای مطبوع خود به عنوان ییلاق مورد توجه محلی های شهر بوده امروز از زیباترین نقاط گردشگری داخل شهر مشهد محسوب می شود و روزانه توسط مسافرین تورهای مشهد مورد بازدید قرار می گیرد.
 از دیگر جذابیت های این منطقه ی گردشگری می توان به باغ وحش وکیل آباد نیز اشاره کرد که در جوار پارک وکیل آباد احداث شده است. کوهستان پارک شادی که در حدود ۱۸ هکتار وسعت دارد نیز در این منطقه احداث شده است.
همچنین ساخت مجموعه ورزشی بانوان، سالن پذیرایی، فرهنگسرا، قطار برقی تفریحی، طرح جمع آوری فاضلاب و ایجاد سکو‌های اسکان، فازهای بعدی این پروژه است که شهرداری در نظر دارد برای رفاه حال مردم در پارک جنگلی وکیل آباد اجرا کند. این پارک با اتمام طرح‌های دردست اجرای شهرداری ، درآینده بیش از پیش توسعه خواهد یافت. علاوه بر شهروندان مشهدی بیشتر زائرین حرم امام رضا (ع) از این منطقه دیدن می کنند و ساعات و ایامی را در آنجا اطراق می‌نمایند.

آدرس : مشهد – انتهای بلوار وکیل آباد

آخرین ویرایش در سه شنبه, 08 مرداد 1398 14:51