23 آذر 775

مجتمع تجاری پارک اصفهان

3520 دفعه

مجتمع تجاری پارک اصفهان یکی از بازار های قدیمی شهر اصفهان که در سال 1357 با زیر بنای مفید حدود 15000 متر مربع احداث گردید که هنوز هم پر رونق و فعال است. از نظر قیمت این بازار یکی از پر مخاطب ترین مراکز تجاری اصفهان به شمار می آید به طوریکه اکثر اصفهانی ها و گردشگران این مجتمع قدیمی را برای اجناسش می شناسند.
در این مجموعه سرسبز و با طراوت 400 فروشگاه با برندهای معتبر دنیا در زمینه پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، ساعت، کیف و کفش، لوازم صوتی و تصویری، لوازم موسیقی، اسباب بازی و لوازم کودکان، کامپیوتر و نرم افزار و لوازم جانبی، کادوئی، رستوران و فست فود، لوازم التحریر ،آرایشی و بهداشتی، ورزشی و ...دور هم گرد آمده اند تا شما را از مراکز خرید دیگر بی نیاز سازند.
مجتمع تجاری پارک اصفهان، بازار های مختلف و متفاوتی دارد که آن ها در طبقه همکف و سایر طبقات دسته بندی شدند. فضاهای خدماتی و رفاهی فروشگاه های مجتمع تجاری پارک اصفهان شامل پارکینگ، فضای سبز، آسانسور، سرویس های پله، رستوران ها و فست فود، نیمکت های مخصوص استراحت و … می شود. این مجموعه دارای 5 ورودی می باشد و پارکینگ مجموعه در دو طبقه و برای 500 واحد ماشین تعبیه شده، که تنها در ساعات کاری مجتمع مشغول به فعالیت است.
بازار هایی نظیر مجتمع پارک اصفهان، مکان های مناسبی برای خرید های دسته جمعی هستند زیرا جوابگوی نیاز سنین مختلف با سلایق متفاوت است. این مجتمع تجاری جزو بازارهای ارزان قیمت بشمار می آید.
نشانی مجتمع پارک اصفهان : اصفهان، بلوار چهار باغ بالا، بین خیابان سعادت آباد و کوچه جهان آرا

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 16 مرداد 1398 11:51