02 -2670

ساحل کنتیالتی- آنتالیا

3726 دفعه

شهر توریستی آنتالیا دارای جاذبه های گرشگری فراوان است . سواحل زیبا و آب و هوای خوب آنتالیا و همچنین هتل ها و مراکز خرید آن گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. شما می توانید علاوه بر لذت بردن از ساحل زیبای مدیترانه از دیدنی های تاریخی آنتالیا هم دیدن کنید .

یکی از سواحل معروف در آنتالیا ساحل کنیالتی است که  درغرب این شهر توریستی واقع شده است. کنیالتی دومین ساحل بزرگ آنتالیا است که با نام پلاژ کنیالتی میان مردم این منطقه شهرت دارد. از ویژگی های خاص این ساحل که باعث شده تمام مسافران و گردشگران درهر سن وسالی چه بزرگ چه کوچک، چه پیر و چه جوان از این ساحل زیبا نهایت لذت را ببرند می توان پارک آبی فوق العاده آن، استخر دلفین، رستوران، کافه های رو باز و همچنین یک شهر مینیاتوری است که تمام مناطق تاریخی ترکیه را 25 برابر کوچکتر نشان می دهد را نام برد.

فاصله ساحل کنیالتی تا مرکز آنتالیا بسیار کم می باشد. این ساحل پوشیده از سنگریزه های سخت می باشد که در اطراف آن نیز رستوران , هتل های متعدد و مناطق مسکونی به چشم می خورد. امکاناتی نظیر غرفه های فروش اسنک، کافه، رستوران، درختان سایه دار، صندلی ها و چترهای مخصوص ساحلی، پارکینگ، پارک جنگلی از دیگر امکانات این پارک است.

اگر در کنار ساحل کنیالتی این به معنای آرام بودن دریا و وجود امنیت لازم برای شناگران است.ساحل کنیالتی، ساحلی بسیارتمیز و آب دریا نیز همواره آبی و درخشان است و پوشیده شدن بستر این ساحل از سنگریزه های سفت و بلند باعث شده این ساحل در نظر بسیاری از گردشگران فوق العاده به نظر برسد.

 ساحل کنتیالتی

 

 

آخرین ویرایش در شنبه, 27 ارديبهشت 1399 14:51
محتوای بیشتر در این بخش: ساحل پاتارا ترکیه »