30 -2669

شهر ساحلی لا کونچا(La Concha) در اسپانیا

5247 دفعه

یکی از بهترین مکان هایی که میتوانید به آنجا سفر کنید، لا کونچا است. با خرید تور اسپانیا به راحتی میتوانید به این شهر ساحلی، که یکی از بهترین شهرهای ساحلی اسپانیا است، برسید. لا کونچا یکی از بهترین شهرهای ساحلی،نه تنها در اسپانیا بلکه در اروپاست. لاکونچا نه تنها در اسپانیا، بلکه در اکثر مناطق اروپا زبانزد است. کسانی که به این شهر میروند، میتوانند به تفریحات آبی مانند موج سواری بپردازند. علاوه بر این، در تفرجگاه های اطراف ساحل، انواع رستوران ها وجود دارد که در آنجا میتوانید در کنار صرف غذای لذیذ از مناظر زیبا نیز لذت ببرید. وجود رستوران های درجه در کنار ساحل باعث شده تا مناظری زیبا خلق شوند.
این ساحل معروف لا کونچا (La Concha) که با جزایر و کوه های بلند از بادهای شدید حفظ شده است، یکی از بهترین سواحل اسپانیا به شمار می رود. از تفریحات اینجا میتوان به موج سواری اشاره کرد و یا میتوانید در جاده های بی نظیر به پیاده روی بپردازید و به دنبال رستورانهای خوب بگردید و از نمای ساحل لذت ببرید.
ساحل لا کونچا
ساحل لاکونچا در سن سباستین اسپانیا در خلیج لاکونچا یکی از معروف ترین شهرهای ساحلی اروپا می باشد. این ساحل شنی زیبا درست در مرکز شهر سن سباستین واقع شده است. این ساحل حتی در تابستان آب وهوای خنکی دارد و البته آبهای گرم برای شنا کردن و لذت بردن از تفریحات ساحلی.. و همین مسئله این شهر ساحلی را به گزینه ای عالی برای خانواده ها تبدیل کرده است. دو لنج شناور روی خلیج وجود دارد که میتواندر آنجا آفتاب گرفت و از آرامش ساحل لذت برد.
جزیره سانتا کارلا، لا کونچا، اسپانیا
جزیره کوچک سانتا کارلا هم در این منطقه یک ساحل کوچک دارد و مکانی فوق العاده برای پیک نیک می باشد و با قایق موتوری میتوان به آنجا رفت.در اینجا چندین باغ سرسبز و زیبا، چرخ و فلک رنگی، رستوران غذاهای دریایی، و هتلهای شیک نیز وجود دارد.

لاکونچا

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 20 شهریور 1398 15:55