20 -2670

پارک توریستی مرلیون درسنگاپور

3884 دفعه

پارک مرلیون به عنوان نماد هیئت توریسم سنگاپور در سال 1964 طراحی شده بود که مجسمه شیر با پیکر ماهی که بر امواج قرار گرفته است در آن قرار دارد که تمثیل سنگاپور نسبت به کل جهان می باشد.

پارک مرلیون از بهترین جاذبه های گردشگری سنگاپور به شمار می رود. این پارک که در سال 1821 ساخته شده از قدیمی ترین پارک های سنگاپور است. مجسمه مرلیون که در پارکی به همین نام قرار دارد و به عنوان سمبل سنگاپور شناخته می شود، شکل یک شیر با بدن ماهی می باشد. این مجسمه نمایانگر تلفیقی از نام قدیمی و نام جدید سنگاپور است. نام قدیم این کشور "تماسک (Temasek)"به معنی شهر دریایی و نام جدید این کشور "سنگاپور" به معنای شهر شیرها می باشد. شایان ذکر است که ساختمان این پارک نیز از اهمیت توریستی برخوردار بوده و قابل توجه است . زمانی که این محل قصد افتتاح شدن داشت میزان زیادی اجناس ارزان قیمت از چین وارد سنگاپور کردند و در این محل به فروش رساندند. این افراد در کنار رودخانه ای در سنگاپور به نام تلوک آیر ساکن شدند و شاهد بازگشایی و فروش اجناس بودند.

فضای کلی پارک مرلیون 2500 متر می باشد که با توجه به قرار گیری اش در کنار خلیج مارینا منظره زیبایی را تحت پوشش خود قرار داده است. بازدید از پارک مرلیون رایگان است و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به آن مراجعه نمایید.

پارک توریستی مرلیون درسنگاپور

آخرین ویرایش در دوشنبه, 13 آبان 1398 13:35