19 اسفند 773

پل لنکاوی در مالزی

3667 دفعه

پل هوایی لنکاوی (Langkawi Sky Bridge) که بر فراز جنگل سر سبز ساخته شده است از معروف ترین و زیباترین پل ها با فناوری کابلی در جهان است که در نزدیکی تله کابین جزیره لنکاوی درغرب مالزی واقع شده است. پل لنکاوی مشرف به جزيره و دريا است و ارتفاع آن 700 متر از سطح دریا و طول آن 125 متر و عرض پیاده روی آن 1.8 متر است.با وجود ظاهری رعب آور از ایمنی بالایی برخوردار است.

دو ورودی مثلثی شکل پل هوایی لنکاوی مالزی استراحتگاهی است که عابران می توانند چشم اندازی از شهر زیبای لنکاوی مالزی داشته باشند  و از طبیعت زیبا و همیشه سبز لذت ببرند.با تغییرات ایجاد شده در پل هوایی مالزی اکنون ساختار اصلی آن با فولاد ضد زنگ بازسازی و مسیر شیشه ای به طول ده متر در میانه پل برای ایجاد منظره دیدنی گردشگران احداث شده است.

سکانس آخر فیلم هندی Don: The Chase Begins Again روی این پل فیلمبرداری شده است . در روی این پل شما زیبایی جنگل و آسمان را یکجا احساس می کنید و در بعضی مواقع این پل در مه سفیدی غرق می شود که شما به سختی چند قدمی خود را می بینید و تمام این ها زیبایی هایی است که فقط می توانید روی این پل هوایی زیبا احساس کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1397 11:33