26 -2669

هتل ترنج کیش

4157 دفعه

هتل ترنج کیش یک هتل لوکس و ۵ ستاره در کیش است. هتل دریایی ترنج، اولین و زیباترین هتل دریایی در خاورمیانه است که سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. بخشی از این هتل روی خشکی و ساحل دریا و قسمتی از آن روی سطح دریا (با کف شیشه‌ای برای دیدن دریا) ساخته شده است.

هتل ترنج کیش

تمامی اتاق‌های این هتل بالکن اختصاصی و منظره‌ای نفس‌گیر از غروب دریا دارند.همچنین رستوران‌های مختلفی در این هتل قرار دارد که می‌توان به این موارد اشاره کرد: رستوران خورشید روی دریا با کف شیشه‌ای، رستوران تاج، کافه گلف، رستوران ساحلی، لمکده ساحلی (انواع قلیان و چای)

این هتل دارای 98 اتاق و امکاناتی چون پارکینگ رایگان، صندوق امانات، استخر روباز، آرایشگاه و پذیرش ۲۴ ساعته است.  سایر امکانات هتل شاملموارد زیر می باشد:

 لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، ماهواره، خدمات پزشکی، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، خود پرداز، آرایشگاه، فضای سبز، اینترنت، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، اینترنت در لابی: رایگان،

فاصله هتل ترنج کیش با ماشین از کشتی یونانی کیش ۸ دقیقه ، از فرودگاه کیش ۱۱ دقیقه ، از مرکز خرید مروارید کیش ۱۴ دقیقه ، از پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۱۵ دقیقه ، از مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۱۵ دقیقه ، از مرکز خرید مرجان کیش ۱۷ دقیقه و از پارک ساحلی مرجان کیش ۱۷ دقیقه می باشد.

برای مشاهده مطالب و تصاویر گردشگری به  کانال راهنماسفر مراجعه کنید.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 15 آبان 1402 12:42