05 -2669

پارک ساحلی آفتاب

2677 دفعه

 

مجموعه پارک ساحلی آفتاب بعنوان دومین پارک آبی مشهد در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۵۰۰۰ متر مربع در تابستان ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید. این مجموعه ۷ طبقه از لحاظ زیربنا و تعداد طبقات بزرگترین پارک آبی طبقاتی دنیا بشمار می رود.

آبشاری خروشان با ارتفاعی بیش از ۱۸متر ،سرسره سرعت ،سرسره های دو قلو ،سرسره پیچ و۶ حلقه پیچ عظیم،سرسره رو باز و سرسره چاله فضایی از جاذبه های متنوع مجموعه پارک ساحلی افتاب می باشد . سونای خشک،سونای بخار،حمام سونای ماسه(مفید جهت بیماری های جلدی و پوستی،آرتروز، دیسک کمر و تقویت و شادابی پوست) و حمام آفتاب . اتاق نگهداری کودکان ،فست فود،کافی شاپ و بدن سازی ،استخر استاندارد(جهت برگزاری مسابقات)، استخرآموزشی ویژه غواصی با عمق ۱۲ متر از دیگر امکانات این مجموعه می باشد.

بخش استخر بانوان پارک ساحلی آفتاب با امکانات خیلی مدرن، یکی از بهترین قسمت های این مجموعه است که در دو طبقه احداث شده و مجهز به پیشرفته ترین سیستم تهویه است. سرسره پیچ و تونلی، سرسره یو، غار نمک، سونای خشک (مجهز به نور درمانی و رایحه درمانی)، جکوزی، سونای ماسه، حمام آفتاب سونای بخار به همراه نمک های دریایی که برای اولین بار در ایران و در این استخر ساخته شده، جزء امتیازات این مجموعه است.

سالن بدنسازی پیشرفته، سالن ماساژ (ریلکسی،ورزشی،صورت)، سالن یوگا با اساتید مجرب،کلاس های ایروبیک و آب درمانی، اتاق نگهداری موقت کودکان، فست فود و کافی شاپ هم جز امکانات این مجموعه است که باعث می شود روز خوبی را در این مجموعه بگذرانید .این مجموعه آبی همچنین دارای متنوعترین و منحصر بفرد ترین امکانات و خدمات است و از امکانات آن میتوان موارد زیر را نام برد:

- سه استخر مجزا برای آقایان، بانوان و استخر VIP
- مجموعه پارک آبی با چشم اندازی از غار عظیم سنگی با بازی های آبی از قبیل سرسره سرعت (به ارتفاع 18متر)، سرسره آهسته (به ارتفاع 15 متر)، سرسره پیچ (به ارتفاع 18متر)، سرسره دوقلو (به ارتفاع 18متر)، چاله فضایی (به ارتفاع 17 متر) استخر موج (به طول 35 متر )، رودخانه ای با طول 170 متر و دو تونل سنگی، چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار می تراود و آبشاری خروشان با بیش از 18 متر ارتفاع
– برای اولین بار در ایران، استخر مخصوص غواصی (به عمق 12 متر) با نمایی طبیعی که یادآور مناظر زیبای زیر اقیانوس است
– استخر نمک اسپوتا با خواص درمانی و لایه برداری پوست (برای اولین بار در خاورمیانه)
– سونای ماسه که در تمام سال برای التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی مورد استفاده است (برای اولین بار در خاورمیانه)
– حمام آفتاب بصورت مجموعه ای بر روی بام هتل
– امکانات بدنسازی، ایروبیک، یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی و ماساژ

آدرس : مشهد - انتهای بلوار خیام شمالی - جنب مجتمع الماس شرق

مجموعه پارک آبی با محیط طبیعی و غار مانند

استخر موج

حمام آفتاب

 

سونای ماسه

 

آخرین ویرایش در سه شنبه, 08 مرداد 1398 14:50