19 فروردين 1397

مجتمع تجاری پروما در مشهد

2522 دفعه

مجتمع پروما مشهد یکی از مراکز تجاری مورد توجه در بین شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی این شهر می باشد. پروما مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره ای است که در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد و شعبه ی مشهد در سال 1383 افتتاح شد. مجموعه ساختمانی پروما در 4 طبقه ساخته شده که طبقه ی همکف آن به هایپر مارکت پروما تعلق دارد و در آن می توانید انواع محصولات مورد نیاز مانند موادغذایی، میوه، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و همه نیازهای خود را بطور جامع تهیه کنید.

در طبقات دیگر مجتمع تجاری پروما مشهد حدود 250 واحد تجاری قرار دارد که شما می توانید از کالاها و اجناس مختلفی دیدن کنید و همچنین فروشگاه هایی که ارائه دهنده محصولاتی با برندهای معروف هستند. علاوه بر تمام این کالاها شما اگر به دنبال تهیه سوغاتی های مشهد هستید، می توانید زعفران و خشکبار را از فروشگاه های عرضه کننده ی این محصولات در پاساژ پروما تهیه کنید. اگر در سفر به مشهد فرصت زیادی برای دیدن همه مراکز خرید و تهیه سوغات ندارید توصیه ما این است که به بازار پروما در مشهد سری بزنید زیرا هر آنچه را که نیاز دارید، می توانید خریداری کنید.

مجتمع پروما مشهد تنها برای خرید ،بازی کودکان و خوردن غذا نیست بلکه در این مجموعه برای اولین بار در مشهد باشگاه بولینگ و بیلیارد شروع به فعالیت کرد. بازی بولینگ بسیار جذاب است و همه ی افراد با هر سنی را به سمت خود جذب مب کند پیشنهاد ویژه ی ما در سفر به مشهد این است که سری به باشگاه بیلیارد و بولینگ پروما بزنید و از این بازی ها هیجان انگیز لذت ببرید مطمئنا برای شما بسیار جالب خواهد بود.

علاوه بر تمام امکاناتی که در داخل مجموعه قرار دارد یکی از مسائل مهم که مورد توجه همه هست پارکینگ است برای آن دسته افرادی که با وسیله ی شخصی آمده اند. مجتمع پروما برای آرامش خیال شما پارکینگ اختصاصی دارد. همچنین یکی دیگر از امکانات آن که تاکسی های اختصاصی پروما می باشد که جلوی مجتمع آماده ارائه خدمات به شما مسافران و شهروندان محترم هستند.

طبقه آخر مجتمع تجاری پروما در مشهد امکاناتی برای رفاه حال شهروندان و مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است . امکاناتی همچون کافی شاپ و فست فود ، شهربازی ، بولینگ و بیلیارد . شهربازی پروما اولین مجموعه شهربازی مسقف در استان خراسان است که برای سرگرمی و تفریح فرزندانتای بسیار مناسب است . بولینگ پروما مشهد و همچنین بیلیارد می تواند خستگی یک روز شلوغ را از تنتان به در کند.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 08 مرداد 1398 15:29