03 -2670

پارک ساحلی جمیرا در دبی

3810 دفعه

پارک ساحلی جمیرا واقع در دبی از معروفترین و محبوبترین پارک های امارات است که در خیابان جمیرا واقع شده است . این پارک ساحلی ۱۲ هکتاری  دارای ماسه هایی نرم و همچنین فضای سبز گسترده ای می باشد که مجهز به زمین بازی مخصوص کودکان، باربکیو، مراکز غذایی واتاق های مخصوص عوض کردن لباس، سرویس های بهداشتی تمیز، زمین والیبال و هم چنین پارکینگ است و نجات غریق ها در اطراف اسکله برای امنیت بیشتر مشغول به کار هستند. از تفریحات رایج پارک جمیرا گرفتن آفتاب در کنار دریا می باشد، تخت هایی با سایبان به قیمت ۲۰ درهم به گردشگران کرایه داده می شوند تا بتوانند بر روی آن ها دراز کشیده و با منظره زیبای خلیج فارس آفتاب بگیرند.

پارک همچون یک نقاشی شگفت انگیز است و وقتی از هواپیما به پایین نگاه می کنید می توانید شاهد معماری زیبا و هماهنگی رنگ ها باشید، جایی که آب آبی خلیج در کنار سواحل طلایی و مناطق سبز هنری شناور، است. پارک ساحلی جمیرا در سال ۱۹۸۹ به عنوان اولین پارک ساحلی که دقیقا به خلیج همیشه فارس مشرف است، افتتاح شد. . وجود درختان نخل در ساحل ماسه ای این پارک چشم انداز بی نظیری را برای طبیعت دوستان فراهم کرده تا در زیر سایه درختان همیشه سبز نخل، از تماشای افق آبی دریا و امواج نیلگون خلیج فارس لذت ببرند .

این پارک دارای روزهای خاص برای بانوان است که دوشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 11 بعدازظهر می باشد. شنا کردن در دریای آرام این پارک یکی از سرگرمی های لذت بخش گردشگران می باشد این پارک یک مکان عالی برای گذراندن آخر هفته ها و ایام تعطیل برای گردشگران و همچنین مردم محلی است.

 

امکانات پارک آبی ساحل جمیرا دبی ( Jumeirah Beach )

پارک ساحل جمیرا یک پارک ساحلی ایده ‌آل برای گردش خانوادگی و دوستانه با تور دبی میباشد که با ۱۲ هکتار مساحت ، زمین ‌های بازی مخصوص کودکان ، جایگاه‌های مخصوص خانواده ها برای پیک‌ نیک ، فضاهای باربیکیو با خدمات ویژه ، زمین بازی والیبال ساحلی و منطقه اسکله‌ نما در ساحل به ‌همراه نجات ‌غریق آماده به انجام وظیفه وجود دارد که همه و همه جزو ویژگی‌ هایی است که اقامت شما گردشگران می‌ تواند به عنوان یک سفر فوق‌ العاده و متفاوت با هزینه پایین و تجربه ای بی نظیر به همراه داشته باشد .

 

آخرین ویرایش در دوشنبه, 11 آذر 1398 16:11
محتوای بیشتر در این بخش: آکواریوم بزرگ دبی »