03 -2667

پارک کویین الیزابت

4175 دفعه

اگر بخواهید در یکی از شهرهای زیبای دنیا قدم زده و از جذابیت های گردشگری آن دیدن کنید، سفر به کانادا و طبیعت گردی در شهر زیبای ونکوور را به شما توصیه می کنیم.

پارک الیزابت کانادا

پارک کوئین الیزابت مکانی عالی برای یک پیاده‌روی سبک در طول بعد از ظهر  می باشد.. در مرکز پارک کویین الیزابت یک کوه کوچک قرار دارد که بلندترین نقطه ونکور به شمار می آید ، از این نقطه به راحتی می ‏توانید نمایی زیبا و فوق العاده از مرکز شهر و کوههای شمال داشته باشید.

پارک الیزابت کانادا

این پارک به دلیل وجود باغ های زیبا و مناظر بدیع رو به کوه‌های ساحل شمالی مشهور است . همچنین هنرستان هنرهای زیبا در این پارک قرار دارد که مشخصه‌ی آن تعداد زیادی پرنده و گیاه عجیب غریب است.

در کانادا اگر زمان اضافه دارد می‌توانید به تفریحاتی نظیر گلف ، تنیس ‏ و بولینگ بپردازید.همچنین  پارک کویین الیزابت دارای چندین رستوران بسیار با کیفیت نیز می باشد که در آن ها می توانید انواع غذاهای بین المللی و همین طور غذاهای مخصوص کانادایی ها را امتحان کنید. این پارک در نزدیکی ماین استریت قرار دارد که پر از کافه و مغازه‌های صنعتگری است.

پارک الیزابت کانادا

‏ شهر ونکوور کشور کانادا دارای تعداد زیادی پارک و فضای سبز می باشد. آب و هوای معتدل و حال خوب این شهر توریست های زیادی را در تمام فصول سال به این شهر جذب می کند.به پارک کویین الیزابت در بلندترین نقطه ی ونککور می رویم. این نقطه نیز یک نمای تماشای و بسیار زیبا از شهر ونکوور به شما ارائه می دهد. پارک کویین الیزابت یک مکان رویایی، لطیف و بسیار زیباست که برای تفریحات و بازی های چون گلف، تنیس و… جایی بی نظیر به نظر می رسد. انواع  گل و گیاهان کمیاب در پارک کویین الیزابت یافت می شوند.

آخرین ویرایش در شنبه, 03 خرداد 1399 15:20